de skalv i da bruke i 17-maitogethaavarl skrev:Få med dere ballonger. Og tostangs?
Tur fra Oslo 16. mai
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Kjedelig my ass, bare fordi noen er så fornuftig at man forlater Blue Oyster Club før man blir pult i ræva. Tok forøvrig ansvar og sørget for at Korporal Dahls kom seg trygt over Nidelven og for at mobilen hans ble behørig oppsamlet og montert sammen igjen. Andre derimot velger å rave rundt i Trondheims gater helt til 0500 og sende sæssæmæss i hytt og pine. Nei, du for komme opp med noe bedre steder enn Blue Oyster Club neste gang, så skal vi holde ut litt lengre!
Svart og hvit for alltid!
faen! jeg glemte å innom hotellet for nasch!
spennende etter at dere dro serru...klokkesvingen, nidarosdomen, snut, per ciljan, tyrker i taxi, fremmede bakgårder på møllenberg, antasting av jente på bussholdeplass, hetsing av både hydro texaco ansatte og statoilansatte, herping av sykler...men scandic nidelven...den glemte vi..
spennende etter at dere dro serru...klokkesvingen, nidarosdomen, snut, per ciljan, tyrker i taxi, fremmede bakgårder på møllenberg, antasting av jente på bussholdeplass, hetsing av både hydro texaco ansatte og statoilansatte, herping av sykler...men scandic nidelven...den glemte vi..
sangnazi
Faen, nå begynner jeg å skjønne at jeg dro for tidlig! Er vel litt glad for at du glemte Scandic ja, he he. Men glemmer ikke trynet ditt i veita når lyset gikk på og du sto med snoppen i handa, ho hoshadwell skrev:faen! jeg glemte å innom hotellet for nasch!
Svart og hvit for alltid!