Turer for TT Sør 2006
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
-
- Sted: Bærum
Folkens, nå nærmer det seg sesongstart på åråsen, gleder meg noe helt for jævlig til å komme igang! Men nå har jeg flytta til slependen i bærum, så dette blir første sesongen min som rbk-supporter i eksil.
Derfor hadde det vel ikke skada å komme i kontakt med andre som bor her nede, og som akter å dra på kampene rbk spiller i østlandsregionen...
Så om det er folk som pleier dra sammen på fotball og fyll når rbk spiller her nede, er jeg gjerne med!
Har pleid å stå sammen med Kjernen på Lerkendal, men er ikke medlem noe sted.
Muligens kraftig feilplassert dette innlegget, men whatthefuck, jeg tar sjansen.................
Derfor hadde det vel ikke skada å komme i kontakt med andre som bor her nede, og som akter å dra på kampene rbk spiller i østlandsregionen...
Så om det er folk som pleier dra sammen på fotball og fyll når rbk spiller her nede, er jeg gjerne med!
Har pleid å stå sammen med Kjernen på Lerkendal, men er ikke medlem noe sted.
Muligens kraftig feilplassert dette innlegget, men whatthefuck, jeg tar sjansen.................
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?
TT har to funksjoner.
Først og fremst å gi visuell støtte til laget, ved forskjellige former for tribuneaktiviteter. Det betyr at vi bruker ledig tid mellom kampene til å møtes for å lage forskjellige ting.
Dernest å være et sosialt møtepunkt for RBK-supportere. Mesteparten av det sosiale er i forbindelse med tifoarbeidet (dette samler flest av TTs medlemmer). I tillegg er puben Two Dogs i Brugata et samlingssted for å se TV-sendte RBK-kamper, både for TT-ere og andre RBK-supportere. Videre arrangerer TT av og til reiser til kamp.
Med andre ord: best utbytte får du av å bli med på dugnader også ... da blir du i tillegg kjent med folka underveis.
Først og fremst å gi visuell støtte til laget, ved forskjellige former for tribuneaktiviteter. Det betyr at vi bruker ledig tid mellom kampene til å møtes for å lage forskjellige ting.
Dernest å være et sosialt møtepunkt for RBK-supportere. Mesteparten av det sosiale er i forbindelse med tifoarbeidet (dette samler flest av TTs medlemmer). I tillegg er puben Two Dogs i Brugata et samlingssted for å se TV-sendte RBK-kamper, både for TT-ere og andre RBK-supportere. Videre arrangerer TT av og til reiser til kamp.
Formålet med TT er tribuneaktivitet. Ofte vil det derfor være slik at TT-ere ikke deltar på vorspiel og fyll på kampdag, men derimot bruker tid på å forberede arrangementer. (Allikevel: andelen avholdsfolk i TT Sør er under 5 %, og det hender jo at TT-ere også tar seg en tår. Har jeg hørt.)Så om det er folk som pleier dra sammen på fotball og fyll når rbk spiller her nede, er jeg gjerne med!
Med andre ord: best utbytte får du av å bli med på dugnader også ... da blir du i tillegg kjent med folka underveis.
planleggingsnazi
-
- Sted: Bærum
Har liten kjennskap til hvordan man lager bannere og flagg, omtrent null erfaring, men dette kan sikkert læres. Ser ikke bort ifra at jeg kunne komme og hjelpe til en gang iblant.
men når det kommer til oppvarming og liv før kamp skjønner jeg at innlegget mitt kanskje hadde hatt mer for seg på kjernens forum?
uansett, takk for oppklarende tilbakemelding fra haavarl.
men når det kommer til oppvarming og liv før kamp skjønner jeg at innlegget mitt kanskje hadde hatt mer for seg på kjernens forum?
uansett, takk for oppklarende tilbakemelding fra haavarl.
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?
Øh. Hør på en som har en viss erfaring. Ingenting er spesielt lurt med å være full før/under fotballkamp. Du ser dårligere, får med deg lite, lukter dritt og er generelt irriterende. Det samme gjelder forsåvidt på en evt tur. Nå er det forskjell på sk. noen kalde og fyll, men siden du nå velger benevnelsen fyll, synes jeg dette svaret er på sin plass. Som et godt råd og en klapp på skuldra. Ikkeno annet.
Edit: Men vinner vi serien er det alltid betimelig å gå for et skjema på nitten halvlitere, bare så det er sagt. Sant, Haavard?
Thor
Edit: Men vinner vi serien er det alltid betimelig å gå for et skjema på nitten halvlitere, bare så det er sagt. Sant, Haavard?
Thor
-einast som dug!
-
- Sted: Jessheim
De ligger allerede ute på http://kjernen.com/art/3576 med link og info direkte fra Kjernens bortetur-side.
Svikter ALDRI Rosenborg!