Blir det buss regner jeg vel med at dere kjører østerdalen - så da er jeg ikke med...
Kopier og skriv ditt eget nick:
EvileyeS
Albrigtsen
Klovn
Arnold
Ace
Troinndern
Towi
Rune - interessert i retur (dersom ikke full transport oppover)
Amundsf (kun hvis tog)
Blir det buss regner jeg vel med at dere kjører østerdalen - så da er jeg ikke med...
Kopier og skriv ditt eget nick:
EvileyeS
Albrigtsen
Klovn
Arnold
Ace
Troinndern
Towi
Rune - interessert i retur (dersom ikke full transport oppover)
Amundsf (kun hvis tog)
Hva ære med NFF a? Kan ikke legge to serierunder til påskeuka, da alle normale folk er langt inne på fjellet!
vel, nå skriver vi vel medio mars, og hvordan ligger det an? hvor mange interesserte, og hvilke transportmidler?
er interessert i å dra opp med ordentlig buss jeg da, med alle dassfasiliteter, da jeg regner med massiv dahls-sluking på turen.....
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?
fettgeiser wrote:ser ut som om det blir togtur eller? jeg er mest sannsynlig med, men må vente litt før jeg bestemmer meg. Men tog er vel like greit som buss!
Vi trenger 25 personer for at buss skal bli noe av, med mindre noen føler seg veldig rike og vil spandere da så klart!!
OM noen venter for lenge med å melde seg på, så har dama og jeg bil, men bare hun har lappen, så om noen med lappen vil være sjåfør, og bilen blir full av bensinspleisende svin kunne det være en mulighet for nølere
Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite?