Turen til RBK - Tromsø, overnatting eller ikke?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
- Troinndern
- Sted: Narvik
- Troinndern
- Sted: Narvik
Hehe, poenget mitt var vel mest å få med flest mulig for å få lavest mulig pris / sikre turen...recon skrev:For å være helt ærlig så bryr ikke jeg meg så mye. Det er ikke SÅ om å gjøre for meg å ha med "Kjernen jr" uansett.
Og jeg gidder ikke noe greier med foreldre som sender unga med på slike turer.
- Amund
Med storbuss trenger vi 35 påmeldte for å kunne kjøre turen. Til en pris på ca 485,- og det er uten kampbillett.
Jeg tviler på det. En annen ting er at turen blir slik at man er igjen for å feste på Svingen etter kamp, og da gidder ikke jeg noe ansvar for folk under 18 som skal sulle rundt i Trondheim til utpå natta. Så da trenger vi 35 mann over 18 år som vil betale tett oppunder 500 spenn. Not likely.
15 seter kan også fort bli dyrt.
Jeg tviler på det. En annen ting er at turen blir slik at man er igjen for å feste på Svingen etter kamp, og da gidder ikke jeg noe ansvar for folk under 18 som skal sulle rundt i Trondheim til utpå natta. Så da trenger vi 35 mann over 18 år som vil betale tett oppunder 500 spenn. Not likely.
15 seter kan også fort bli dyrt.
nec spe nec metu
Haha, vel, om folk melder seg på blir det. Og med 35 mann blir det en billig en. Men folk må melde seg på kvikt.
Husk, vi er ikke Kjernen, vi har ikke noe "ansvar" for å fikse bussturer. Vi kan orge, men da må folk melde seg på. Denne gangen har det vært litt rot pga innhenting av priser etc, men nå er tilbudet der og da må man kjappa på.
Dersom vi ikke når minsteantall, så skal vi prøve å få til minibuss for en 10-15 stk, men intet er garantert der da det var saftige priser. Finner vi et billig tilbud så tar vi det og prøver.
I verste fall kjører jeg bare selv, med sansynligvis Troinndern i bilen ihvertfall!
Husk, vi er ikke Kjernen, vi har ikke noe "ansvar" for å fikse bussturer. Vi kan orge, men da må folk melde seg på. Denne gangen har det vært litt rot pga innhenting av priser etc, men nå er tilbudet der og da må man kjappa på.
Dersom vi ikke når minsteantall, så skal vi prøve å få til minibuss for en 10-15 stk, men intet er garantert der da det var saftige priser. Finner vi et billig tilbud så tar vi det og prøver.
I verste fall kjører jeg bare selv, med sansynligvis Troinndern i bilen ihvertfall!
nec spe nec metu
-
- Sted: Jessheim
skjønner at dere ikke har et ansvar for å ordne turer, og all æretil dere for at dere prøver.
Skjønner jeg deg rett er det et tilbud om tur hvis det blir 35 påmledte??
Hva blir eventuelt prisen for dette og når blir avreise fra Trondheim.
Lettere å få folk til å melde seg hvis turtilbudet blir klart, og ikke bare en masse antakelser. Gå ut med et konkret tilbud på kjernen.com også. Hvis folk ikke helt skjønner opplegget, melder de seg heller ikke, også blir det plutselig for seint. Det er mitt poeng.
Skjønner jeg deg rett er det et tilbud om tur hvis det blir 35 påmledte??
Hva blir eventuelt prisen for dette og når blir avreise fra Trondheim.
Lettere å få folk til å melde seg hvis turtilbudet blir klart, og ikke bare en masse antakelser. Gå ut med et konkret tilbud på kjernen.com også. Hvis folk ikke helt skjønner opplegget, melder de seg heller ikke, også blir det plutselig for seint. Det er mitt poeng.
Ultras Eidsvoll!