Jeg er stygt redd det er overveiende sansynlig med Østerdalen.amundsf skrev:Spør igjen jeg:
Hadde i alle fall vært fint å vite om det i det hele tatt er aktuelt, eller om jeg må begynne å se om etter andre alternativer...HVIS det mot formodning skulle være aktuelt å kjøre gudbrandsdalen skal man nok ikke se bort i fra at jeg stiger på på Lillehammer
Må se an økonomien litt jeg også, men hvis dere kjører om her, er nok sannsynligheten stor for at jeg blir med
29/10 RBK - TIL - 15seter minimum! 7 ække verst heller...
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
nec spe nec metu
Herregud da mann, det er jo bare å ta fatt på Birkebeinerløypa over til Rena, ikke så langt det da, 55 km, hvis jeg ikke husker feil. Fin tur for å opparbeide formen og tørsten på! Bussen venter sikkert i ett par minutter på deg...amundsf skrev:Regna med det jaJeg er stygt redd det er overveiende sansynlig med Østerdalen.
Men hadde dere kunnet tatt en ENDELIG avgjørelse? Slik at jeg kan bestille forhåpentligvis billige togbiletter
Men hadde jo selvsagt håpa på buss, så vil ikke bestille togbiletter før jeg er 100% sikker...
Svart og hvit for alltid!
haha, godt forslag
Starter i morgen tidlig klokken 07:00 jeg. Med formen min må jeg nesten beregne litt god tid....
[ironi]Så skriv meg opp som påmeldt og at jeg går på og av bussen på Rena [/ironi]
EDIT: Men over til et seriøst spørsmål: For dere som har litt peiling: Kan det eventuelt være aktuelt at jeg går på bussen f.eks. på Stange? Eventuelt Hamar eller Tangen? (Så tar jeg toget dit...)
OG: Når blir avreise fra Oslo? Så jeg finner ut om jeg har sjangse på å rekke det....
Starter i morgen tidlig klokken 07:00 jeg. Med formen min må jeg nesten beregne litt god tid....
[ironi]Så skriv meg opp som påmeldt og at jeg går på og av bussen på Rena [/ironi]
EDIT: Men over til et seriøst spørsmål: For dere som har litt peiling: Kan det eventuelt være aktuelt at jeg går på bussen f.eks. på Stange? Eventuelt Hamar eller Tangen? (Så tar jeg toget dit...)
OG: Når blir avreise fra Oslo? Så jeg finner ut om jeg har sjangse på å rekke det....
- Troinndern
- Sted: Narvik
Siste nytt om eventuell buss opp til Trondheim:
Det kan se ut som vi har funnet det billigste alternativet, så da er det bare å håpe at det holder seg. Dvs at busselskapet ikke trekker det tilbudet. (Shit happens!)
Jeg spesifiserer at turen vil være for folk fra 18 år og oppover for de utenfor TT Sør-miljøet. Dette fordi ingen av oss gidder å ta noe ansvar for at foreldre sender med oss unga sine når vi uansett har tenkt å feste på Svingen etter kampen! Så leg er et must for de av dere som ser unge ut.
Ved 35 påmeldte ser det ut til at vi kan ende rundt 350,- per pers i pris.
Ved 25 som er absolutt minimum ender vi tett oppunder 500 spenn.
Pr nå er det altfor få til at vi i det hele tatt bryr oss om å arangere noe, så er folk interesserte i å se siste seriekamp til slike priser, ta kontakt asap, og da innen kl 1600 med "tursjef" på følgende måter: TURER@TT05.NO
Husk å sett Påmelding i Topic, og legg med FULLT NAVN, TELEFONNUMMER og gjerne nick også.
Minibuss ser pr d.d ut til ikke å være et realistisk alternativ pga pris.
NB! Alle priser er uten kampbillett!
Folk som har meldt seg som interesserte allerede bør gjøre det igjen i lys av ny info, både så de kan melde seg av nå pga pris før det blir bindende, og i mangel på noen år på baken! Dvs at vi nå starter på scratch med 0 påmeldte, og 25 er minimum!
"Tursjef" Evileyes legger ut denne info også på andre fora og mailinglister.
Edit: Evt spørsmål kan også tas til meg på pm. Ikke påmeldinger dog!
Det kan se ut som vi har funnet det billigste alternativet, så da er det bare å håpe at det holder seg. Dvs at busselskapet ikke trekker det tilbudet. (Shit happens!)
Jeg spesifiserer at turen vil være for folk fra 18 år og oppover for de utenfor TT Sør-miljøet. Dette fordi ingen av oss gidder å ta noe ansvar for at foreldre sender med oss unga sine når vi uansett har tenkt å feste på Svingen etter kampen! Så leg er et must for de av dere som ser unge ut.
Ved 35 påmeldte ser det ut til at vi kan ende rundt 350,- per pers i pris.
Ved 25 som er absolutt minimum ender vi tett oppunder 500 spenn.
Pr nå er det altfor få til at vi i det hele tatt bryr oss om å arangere noe, så er folk interesserte i å se siste seriekamp til slike priser, ta kontakt asap, og da innen kl 1600 med "tursjef" på følgende måter: TURER@TT05.NO
Husk å sett Påmelding i Topic, og legg med FULLT NAVN, TELEFONNUMMER og gjerne nick også.
Minibuss ser pr d.d ut til ikke å være et realistisk alternativ pga pris.
NB! Alle priser er uten kampbillett!
Folk som har meldt seg som interesserte allerede bør gjøre det igjen i lys av ny info, både så de kan melde seg av nå pga pris før det blir bindende, og i mangel på noen år på baken! Dvs at vi nå starter på scratch med 0 påmeldte, og 25 er minimum!
"Tursjef" Evileyes legger ut denne info også på andre fora og mailinglister.
Edit: Evt spørsmål kan også tas til meg på pm. Ikke påmeldinger dog!
nec spe nec metu
- Troinndern
Regner med at sannsynligheten for tur er heller liten. For å øke sannsynligheten noe, foreslår jeg nok en gang at Evileyes tar med et skjema der man kan melde seg på førstkommende søndag. Evt Recon eller noen andre om du ikke møter på Two Dogs.
Ellers bestilte jeg billett for nesten en måned sida, så om noen kjører bil om det ikke blir buss, melder jeg meg gjerne på.
Ellers bestilte jeg billett for nesten en måned sida, så om noen kjører bil om det ikke blir buss, melder jeg meg gjerne på.
Buss utgår siden folk har tjære i rævva.
Jeg kjører regner jeg med.
men jeg aner egentlig ikke når enda.
Blir uansett over til søndag, så dere som har ytra ønske om å være med får ha det i mente!
Torbjørn (som var med til molde) og Troinndern(pokker meg glemt navnet ditt redan jeg) står først i køen. Da er det evt 2 plasser om folk vil sitte som sild i tønne. Sans 1 plass, må høre med de andre 50% av SGG først!
Jeg kjører regner jeg med.
men jeg aner egentlig ikke når enda.
Blir uansett over til søndag, så dere som har ytra ønske om å være med får ha det i mente!
Torbjørn (som var med til molde) og Troinndern(pokker meg glemt navnet ditt redan jeg) står først i køen. Da er det evt 2 plasser om folk vil sitte som sild i tønne. Sans 1 plass, må høre med de andre 50% av SGG først!
nec spe nec metu
- Troinndern
-
- Sted: Jessheim