Turen til RBK - Tromsø, overnatting eller ikke?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Turen til RBK - Tromsø, overnatting eller ikke?
Kjører opp en egen poll på dette her jeg, så ser vi hva folk flest vil..
Svikter ALDRI Rosenborg!
Jo, jeg vil gjerne det, men det kommer an på hvor mye dyrere det blir med overnatting for far din. Ikke så mye dyrere dog, regner jegmed, men pr hode kan det bli det dersom ikke folk har noe sted å overnatte.
Skulle vi begynt å deala med et vandrerhjem/billig hotell også blir dette mye orging.
Skulle vi begynt å deala med et vandrerhjem/billig hotell også blir dette mye orging.
nec spe nec metu
-
- Sted: Jessheim
Tror nok det er lettest å få med mange hvis det blir en tur med retur etter kampen. Er jo mulig å være igjen et par timer for å ta noen pils?? Erfaringsmessig er det flere som blir med på en slik tur. Ikke alle som vil ta seg råd til overnatting eller kjenner folk å overnatte hos.
Jeg blir nok med uansett hva det blir til!!
Jeg blir nok med uansett hva det blir til!!
Ultras Eidsvoll!
Er det nødvendig a Recon?
Kan ikke de som eventuelt er under 18 bare sove på bussen, eller hvor de enn ønsker å være i mellomtiden? Så får heller de under 18 vurdere selv om dette er aktuelt eller om de tar toget/ blir hjemme...
Virker ikke akuratt som om det er alt for stor pågang, så kunne kanskje trengt flest mulig for å å i det hele tatt få buss?
Kan ikke de som eventuelt er under 18 bare sove på bussen, eller hvor de enn ønsker å være i mellomtiden? Så får heller de under 18 vurdere selv om dette er aktuelt eller om de tar toget/ blir hjemme...
Virker ikke akuratt som om det er alt for stor pågang, så kunne kanskje trengt flest mulig for å å i det hele tatt få buss?
-
- Sted: Jessheim
For å være helt ærlig så bryr ikke jeg meg så mye. Det er ikke SÅ om å gjøre for meg å ha med "Kjernen jr" uansett.amundsf skrev:Er det nødvendig a Recon?
Og jeg gidder ikke noe greier med foreldre som sender unga med på slike turer.
nec spe nec metu