29/10 RBK - TIL - 15seter minimum! 7 ække verst heller...
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
-
Med to sjåfører t/r på dagen kan jeg altså skaffe buss for 13000,-
Overnatting, én sjåfør - 12000, alt inkl.
Samme buss som jeg kjørte til Hamar.
Har kontaktet Oslo Turbiler (som bruker å være billige) for pris på 16-seter, men ikke fått noe svar ennå..
Carawellen, 9+sjåfør, kommer vel på ca. 3000. Men tvilsomt om jeg kan sjæl den helga.
Overnatting, én sjåfør - 12000, alt inkl.
Samme buss som jeg kjørte til Hamar.
Har kontaktet Oslo Turbiler (som bruker å være billige) for pris på 16-seter, men ikke fått noe svar ennå..
Carawellen, 9+sjåfør, kommer vel på ca. 3000. Men tvilsomt om jeg kan sjæl den helga.
- Troinndern
- Sted: Narvik
EvileyeS skrev:Da sendes alle påmeldinger til TURER@TT05.NO
Husk å sett Påmelding i Topic, og legg med FULLT NAVN, TELEFONNUMMER og gjerne nick også...
nec spe nec metu
Alle har nok ikke det som kommer herfra. Selv har jeg nada problem med overnatting, men det aner meg at pris på turen snart kan bli et problem da.
Overnattingstur = 13000 pluss overnatting for faren til Evil, og sansynligvis færre påmeldte pga ikke alle har gratis overnattingsmulighet = dyrere tur pr hode.
Overnattingstur = 13000 pluss overnatting for faren til Evil, og sansynligvis færre påmeldte pga ikke alle har gratis overnattingsmulighet = dyrere tur pr hode.
nec spe nec metu
- Troinndern
Spør igjen jeg:
Hadde i alle fall vært fint å vite om det i det hele tatt er aktuelt, eller om jeg må begynne å se om etter andre alternativer...HVIS det mot formodning skulle være aktuelt å kjøre gudbrandsdalen skal man nok ikke se bort i fra at jeg stiger på på Lillehammer
Må se an økonomien litt jeg også, men hvis dere kjører om her, er nok sannsynligheten stor for at jeg blir med
- Troinndern