Filmkveld i Oslo
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Filmkveld i Oslo
Tjena pågar
Har fått enda tre tifofilmer fra Espen aus der Aalesund i ET nå, så lurte på vi ikke skal plassere oss på bakrommet på 2 Dogs en kveld med noen bayer og kjøre filmkveld. Ikke alle her nede i Oslo har jo så mye erfaring med dette fra før. (Ingen er vel et bedre ord)
Evt. kan vi kanskje ta det med Espen og noen av ET-gutta også. De har jo holdt på en del lenger enn oss.
Foreløpig har jeg:
Basel 1
Basel 2
Malmöläktaren 2004
Genoa Derby Mix
Tigris Mystic 10 ans (10-års jubileum)
Magic Fans; Saison 2003/2004
Nu, vad tycks?
Har fått enda tre tifofilmer fra Espen aus der Aalesund i ET nå, så lurte på vi ikke skal plassere oss på bakrommet på 2 Dogs en kveld med noen bayer og kjøre filmkveld. Ikke alle her nede i Oslo har jo så mye erfaring med dette fra før. (Ingen er vel et bedre ord)
Evt. kan vi kanskje ta det med Espen og noen av ET-gutta også. De har jo holdt på en del lenger enn oss.
Foreløpig har jeg:
Basel 1
Basel 2
Malmöläktaren 2004
Genoa Derby Mix
Nu, vad tycks?
nec spe nec metu
- Janie Jones
-
- Tifo Trondheim
Prata med frøkna på Two dogs nå, og dvd-spiller var nema problema, så det var bare å si en kveld så lenge det ikke kræsja med Champions League o.l
Ser for meg tirsdager og søndager er de roligste der borte.
Mandag og torsdag er det dart-skaller der.
Er folk gira?
Filmer i undertegnedes eie:
Basel 1
Basel 2
Malmöläktaren 2004
Genoa Derby Mix
Green Street
Football Factory
Rapid dvd'en ville ta litt tid ifølge kisen på tifosupport i gamla Stan, da brenneren hans var i stykker! Seriøs vare må vite!
Får sikkert låne noen av Espens filmer også, ikke sant, Espen?
Ser for meg tirsdager og søndager er de roligste der borte.
Mandag og torsdag er det dart-skaller der.
Er folk gira?
Filmer i undertegnedes eie:
Basel 1
Basel 2
Malmöläktaren 2004
Genoa Derby Mix
Green Street
Football Factory
Rapid dvd'en ville ta litt tid ifølge kisen på tifosupport i gamla Stan, da brenneren hans var i stykker! Seriøs vare må vite!
Får sikkert låne noen av Espens filmer også, ikke sant, Espen?
nec spe nec metu
For min egen del kan jeg bare onsdager og helger (fre-søn). Men kjør på når dere kan. Det viktigste er at det blir gjennomført synes jeg, så får jeg hellerlåne filmer av Kyrre (ikke sant Kyrre?).
Selv kan jeg stille med gode gamle I.D. om det skulle være av interesse, selv om jeg foretrekker at vi kjører tifo-filmer.
Selv kan jeg stille med gode gamle I.D. om det skulle være av interesse, selv om jeg foretrekker at vi kjører tifo-filmer.