HamKam - RBK (Fra Oslo, turtråd)
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Kjernenbussen(e) fra Trheim satser faktisk på å være på Hamar i 14-15 tida. Så avreisetidspkt legger ikke jeg meg oppi. Om folk vil pilse litt bryr det ike meg. Er bare med jeg. Men drikk dere nedåt og jeg planter en stk størrelse 43 i panna på dere når dere vil ombord i bussen igjen.
nec spe nec metu
-
Huttetu, bussen fra Trondheim har snart tatt oss igjen i antall påmeldinger! Eksil trøndere og alle dere som bor på Østlandet og har et hjerte for RBK, meld dere på turen til Hamar den 02.10. Vi er nå oppe i 28 påmeldinger, kom igjen bussen skal fylles. 21 ledige seter. Pris pr. dags dato kr. 145,- + kampbillett
Og vi plukker selvsagt opp folk langs E6, om mulig.
Svart og hvit for alltid!
-
Prisen pr sete er kun en indikator, dette til informasjon. Endelig pris kommer npr det nærmer seg. Men klart, jo fler påmelde, dess lavere pris.ace skrev:Huttetu, bussen fra Trondheim har snart tatt oss igjen i antall påmeldinger! Eksil trøndere og alle dere som bor på Østlandet og har et hjerte for RBK, meld dere på turen til Hamar den 02.10. Vi er nå oppe i 28 påmeldinger, kom igjen bussen skal fylles. 21 ledige seter. Pris pr. dags dato kr. 145,- + kampbillett
Litt info om turen på søndag 02.10 til Hamar
Det blir oppmøte utenfor Hotel Opera kl. 1415
Bussen går kl. 1430 og da holder det ikke å komme 1431 for da har vi kjørt!!!!
Turen til Hamar tar i utgangspunktet 1,5 time, så vi vil være der opp ca kl. 1600.
Avreise fra Hamar er umiddelbart etter kampslutt.
Billetter til kampen kan kjøpes på www.kjernen.com på linken kjernensjappa.
Det vil sendes ut nærmere info om endelig pris på turen på lørdag den 01.10. Jeg tar i mot påmeldinger på turen inntil kl. 2400 på fredag. Etter det må de som ikke har meldt seg på ta sjansen på å møte opp for å se om det er plass.
Til alle dere som har sagt at dere skal være med men ikke har sendt en påmelding til meg, dere er ikke registrerte som påmeldte og har derfor ikke plass på bussen før dette er gjort. Sender i dag ut bekreftelse på plass til de som har meldt seg på.
Send påmelding til arne.christian.eggen@c2i.net med navn, e-post adresse og mobilnummer
Det blir oppmøte utenfor Hotel Opera kl. 1415
Bussen går kl. 1430 og da holder det ikke å komme 1431 for da har vi kjørt!!!!
Turen til Hamar tar i utgangspunktet 1,5 time, så vi vil være der opp ca kl. 1600.
Avreise fra Hamar er umiddelbart etter kampslutt.
Billetter til kampen kan kjøpes på www.kjernen.com på linken kjernensjappa.
Det vil sendes ut nærmere info om endelig pris på turen på lørdag den 01.10. Jeg tar i mot påmeldinger på turen inntil kl. 2400 på fredag. Etter det må de som ikke har meldt seg på ta sjansen på å møte opp for å se om det er plass.
Til alle dere som har sagt at dere skal være med men ikke har sendt en påmelding til meg, dere er ikke registrerte som påmeldte og har derfor ikke plass på bussen før dette er gjort. Sender i dag ut bekreftelse på plass til de som har meldt seg på.
Send påmelding til arne.christian.eggen@c2i.net med navn, e-post adresse og mobilnummer
Svart og hvit for alltid!
Og angående endelig pris; da dette er en spleisetur, ikke noe som er arrangert/sponsa av kjernen, er vi avhengig av at samtlige påmeldte møter for at opplyst pris vil gjelde. Dersom noen ikke møter (og det skjer som regel), vil det nødvendigvis bli litt dyrere på hver enkelt. Så ta høyde for dette.
Folk som er påmeldt og ikke møter, får ikke delta på turer før den de ikke møtte til også er betalt!
Führer des Deutchem Stuhlbande har talt!
Folk som er påmeldt og ikke møter, får ikke delta på turer før den de ikke møtte til også er betalt!
Führer des Deutchem Stuhlbande har talt!
nec spe nec metu
-