Start - RBK

Tifo Trondheim

Moderators: EvileyeS, haavarl

Post Reply
recon

Start - RBK

Post by recon »

Hvem kan vel få nok av den staslige gjengen vår....

Snau halvannen uke til vi spiller mot de blivende seriemestrene. Slikt kan vi ikke gå glipp av.

- Reise med Kjernen, så de får til tur (litt dyrt, men det er jo med overnatting. Var det ikke 800,-?)

- TT sør på tur igjen. Blir seffern litt dyrere, men det er jo naturlig.
*overnatting?
*dagstur?

- Samma faen, så skal jeg. Kjører sjøl om så. I såfall har jeg allerede fyllt opp med eggi og Arnold så vidt jeg vet.

Sjøl har jeg lyst på overnatting. Har en viss ide om at jeg kommer til å trenge enorme mengder alkohol etter den kampen...
nec spe nec metu
eggi

Post by eggi »

Jeg og Arnold hopper på trondheimsbussen herfra. Var vel 600.- det skulle koste. Ikke overnatting men hjemreise når byen har stengt (evt omvendt) kl0200. Store mengder fludium trengs nok etter å ha blitt harvet over av start ja.

Tror dette er opplegget. Mener det sto på forsida på k.com en dag her.
recon

Post by recon »

600 uten overnatting? :shock:
nec spe nec metu
eggi

Post by eggi »

Leste det ja. Vi meldte oss på den før den ble omgjort til "dagstur", og kjipe-kokken satte samme pris fra trondheim og oslo. Forstå det den som kan. Mulig jeg melder meg av om en annen grei reisemåte skulle dukke opp. Om ikke kokken tar til vettet da.
recon

Post by recon »

800 med overnatting skulle jeg vært med på.
600 for dagstur så er det billigere for meg å kjøre selv og innlosjere meg på annet vis.
nec spe nec metu
ace

Post by ace »

Har meldt meg på bussen, men om det ikke blir buss er jeg med på alt som er galt jeg og skal faen meg hjelpe til med alkoholen!
Svart og hvit for alltid!
eggi

Post by eggi »

Såvidt meg bekjent blir det buss fra Trondhiem, men kokkenlokken har fortsatt ikke svart meg på om det er logisk med samme pris fra Trondheim og Oslo. Uansett er det vel bedre å ta buss enn å sitte i 4,5 timer å høre på sytinga til recon 8)
recon

Post by recon »

Ja, for med kjøringa mi taqr det 4,5 timer! :D
nec spe nec metu
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

lønningsdag på torsdag, så om økonomien tillater det, så blir det vel muligens busstur på meg også, men finner som sagt først ut av det på torsdag.. akkurat tidsnok! :)
Svikter ALDRI Rosenborg!
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

noen som vet når bussen er i Oslo??
Svikter ALDRI Rosenborg!
Post Reply