FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
jeg har fått rennarau og må holde sengen og toalettet dessverre.
beklager svært sein varsel, men jeg har ligget på sotteseng i hele natt (matforgiftning).
lykke til i dag, og jeg blir nok med på andre kamper i området framover (er mye i oslo for tiden)
nb! jeg kan betale 200 til tiofen som kompensasjon viss dere ikke klarer å fylle plassen min - evt spandere øl på kommende turer.
arg! nå må jeg løpe!!!
beklager svært sein varsel, men jeg har ligget på sotteseng i hele natt (matforgiftning).
lykke til i dag, og jeg blir nok med på andre kamper i området framover (er mye i oslo for tiden)
nb! jeg kan betale 200 til tiofen som kompensasjon viss dere ikke klarer å fylle plassen min - evt spandere øl på kommende turer.
arg! nå må jeg løpe!!!
- Troinndern
- Sted: Narvik
Blir bare oppgitt over slike bønder jeg.
Sorry folkens, etter 13 gull på rad mens dere solgte ræva deres for å overleve, så tåler vi å tape.
Det er innsatsen til spillera som gnager.
Og hvor "vondt" tror egentlig disse folka det er å bli sparka nedenfra og opp?
Stakkars gjeng...
Samma faen hvor dårlig laget er nå - det finnes fortsatt ikke en større klubb i Skandinavia. Sånn er det bare.
Sorry folkens, etter 13 gull på rad mens dere solgte ræva deres for å overleve, så tåler vi å tape.
Det er innsatsen til spillera som gnager.
Og hvor "vondt" tror egentlig disse folka det er å bli sparka nedenfra og opp?
Stakkars gjeng...
Samma faen hvor dårlig laget er nå - det finnes fortsatt ikke en større klubb i Skandinavia. Sånn er det bare.
nec spe nec metu