FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Da var billett i boks. Man bare oppgir ordre_nr i kassa der nede da eller? Jeg valgte "hente på kampen mot betaling".
Om det er en plass ledig er brodern interessert. Han måtte imidlertid verifisere jobbing først. Men det gir jeg nærmere beskjed om hvis det blir aktuelt. Han har begrenset rutine fra kjernenfeltet, men han er da trondheim'er og RBK-fan i det minste =). Som nyinnflyttet i Oslo er det ikke umulig vi kan lure han med på noe mer etterhvert =) Jeg og han tar vel Glimtkampen på 2 hoinna på søndag tenker jeg. Treffer vel noen av dere der kanskje.
Apropos kjernensjappa: Jeg får ikke tilsendt medlemskort og brukernavn/passord. Tar dette normalt lang tid? Er vel en 3 uker siden jeg bestilte og ble belastet nå. Skulle gjerne hatt brukernavn for å få rabatt på litt stasj fra sjappa. Er det en ide å ringe mobil som oppgitt på sidene til sjappa og mase?
Om det er en plass ledig er brodern interessert. Han måtte imidlertid verifisere jobbing først. Men det gir jeg nærmere beskjed om hvis det blir aktuelt. Han har begrenset rutine fra kjernenfeltet, men han er da trondheim'er og RBK-fan i det minste =). Som nyinnflyttet i Oslo er det ikke umulig vi kan lure han med på noe mer etterhvert =) Jeg og han tar vel Glimtkampen på 2 hoinna på søndag tenker jeg. Treffer vel noen av dere der kanskje.
Apropos kjernensjappa: Jeg får ikke tilsendt medlemskort og brukernavn/passord. Tar dette normalt lang tid? Er vel en 3 uker siden jeg bestilte og ble belastet nå. Skulle gjerne hatt brukernavn for å få rabatt på litt stasj fra sjappa. Er det en ide å ringe mobil som oppgitt på sidene til sjappa og mase?
Kjernensjappa tror jeg du kan glemme. Der har det kun vært kaos etter ny sjappe virker det som. Medlemskortets forsinkelse kommer sansynligvis av at medlemsansvarlig har vært sjuk lenge, og er for "dårlig" til å plage andre til å hjelpe han!
Det holder vel med navnet for å få billetten din tenker jeg. Aldri måtte oppgitt noe annet jeg, men så kjenner John Inge trynet mitt og da!
Foreløpig ser det ut som det er plass til bror din!
Det holder vel med navnet for å få billetten din tenker jeg. Aldri måtte oppgitt noe annet jeg, men så kjenner John Inge trynet mitt og da!
Foreløpig ser det ut som det er plass til bror din!
nec spe nec metu
Jeg bestilte et skjerf derfra på oppkrav i vinter en gang, før de la om til den nye løsninga. Det skjerfet kom aldri. Har for ikke så lenge siden bestilt enda et, som har blitt belasta kontoen min. Det er som sagt ikke så lenge siden, så jeg lever enda i håpet. Men har fortsatt til gode å få svar fra email adressen de opererer med. Noen som aner om de leser mailen som sendes til den i det hele tatt?
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
- Sted: Ila
Aner ikke hvem som driver sjappa, men hvis det er pga sykdom el lignende så bør det jo finnes en erstatter?! Flaut å lese hvor mange som har det samma problemet hele tiden! Spes i Pablo sitt tilfelle der han blir belasta kontoen uten å få noe igjen for det?!?!? Herreguud!
It's my duty to please that booty
Akkurat den bestillingen gjorde jeg relativt nylig, for under en uke siden hvis ikke jeg husker feil. Så skal ikke klage på den enda.
Mens vi er inne på temaet, noen som har noen erfaringer med Subside Sports? Etter litt googling fant jeg at de har billige drakter uten reklame, og vurderer å bestille en...
Mens vi er inne på temaet, noen som har noen erfaringer med Subside Sports? Etter litt googling fant jeg at de har billige drakter uten reklame, og vurderer å bestille en...
Husk på at ingen av de som arbeider for kjernen har det som (betalt) heltidsjobb da. Det som gjøres er på samme idealistiske basis som det vi i TT gjør. Sjappesjef og leder for Kjernen, Jon Inge Korsgat, har jobb utenom Kjernen, og prøver visstnok også å få sett sønnen sin innimellom all jobbinga. Og ja, han er ræva til å delegere arbeid videre til andre.
Hm. aldri hatt noe problem med noe som helst i sjappa, kommer gjerne en to-tre dager etter at det er bestilt! Gleder meg til kampen på onsdag, håper vi banker svina, måtte bli igjen i Trondheim et par dager ekstra, etter forrige kamp, mobilen og e-posten min ble spamet av all mulig slags dritt fra FFK supportere.
Svart og hvit for alltid!
- Troinndern
- Sted: Narvik
EvileyeS skrev:*prøve å dytte tråd on-topic igjen*
mange er vi egentlig oppe i nå? noen som har noe sikkert antall?
siden vi bør dra senest i 17tiden så skal man prøve å være på oslo s med bussen fra 1630-1645 en tid btw...
recon skrev:Evileyes
Marius
eggi
Pablo
Øyvind med øynene
Arnold
Eru
Runis
Hege
Jinh
JSS
Recon
Troinndern
13 sikre, 2 plasser ledig.
nec spe nec metu
Svigers (fra Fredrikstad) bekreftet at det blir rimelig heftige trafikkrestriksjoner i byen i forbindelse med Tall Ships Race. Vanlige personbiler får i alle fall ikke kjøre inn til sentrum, men kanskje minibusser er unntatt.
Sendte FFK en mail på torsdag med spørsmål om dette, har ikke fått svar, tror jeg skal ringe ned på mandag.
Sendte FFK en mail på torsdag med spørsmål om dette, har ikke fått svar, tror jeg skal ringe ned på mandag.
planleggingsnazi
Ok,var på gang med dette jeg og faktisk, for å høre om vi kunne parkere ved Stadion, bak ståtribunen. Men flott om du gjør det som snakker språket!
Kontaktinfo: http://www.fredrikstadfk.no/default.asp ... ontact.asp Alternativet er å stå på parkering utenfor byen og ta skyttelbuss inn, parkeringen koster kr. 150,-, bussen er gratis.
Kontaktinfo: http://www.fredrikstadfk.no/default.asp ... ontact.asp Alternativet er å stå på parkering utenfor byen og ta skyttelbuss inn, parkeringen koster kr. 150,-, bussen er gratis.
nec spe nec metu