FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
- Troinndern
- Sted: Narvik
Billettprisene var ikke så hakke gæerne, det er fint at det ikke skal være så jævla dyrt for en kampbillett.
Kjapt budsjett; 70+200+135+70= 475kr for turen. Betalte fanken meg nesten like mye for èn tur til oslo og ullevaal.
Det er godt en enkel sjel som meg overlever det her uten å tømme lommeboka helt. Alt for RBK.
Kjapt budsjett; 70+200+135+70= 475kr for turen. Betalte fanken meg nesten like mye for èn tur til oslo og ullevaal.
Det er godt en enkel sjel som meg overlever det her uten å tømme lommeboka helt. Alt for RBK.
ville bare bekrefte min deltakelse!
men jeg må ta det litt rolig dessverre, da jeg har et livsviktig møte dagen derpå (firmapresentasjon for investor), tar seg dårlig ut med fylleånde og blåøye da ...
(kan jeg forresten kjøpe billett på klokkesvingen på søndag før bg kampen, har aldri vært med på bortekamper før, litt grønn her]
ps! min sexy plankevenninne har da fått sparken, og kommer seg til fredrikstad på egen hånd ...
men jeg må ta det litt rolig dessverre, da jeg har et livsviktig møte dagen derpå (firmapresentasjon for investor), tar seg dårlig ut med fylleånde og blåøye da ...
(kan jeg forresten kjøpe billett på klokkesvingen på søndag før bg kampen, har aldri vært med på bortekamper før, litt grønn her]
ps! min sexy plankevenninne har da fått sparken, og kommer seg til fredrikstad på egen hånd ...
Du kan i alle fall kjøpe billett her. I kassa kan du velge Henting mot betaling på Kjernen-arrangement, og deretter FFK-kampen. Så er det vel bare å ta med seg grunker til Fredrikstad.
Skal purre på søskenbarnet mitt, men han har egentlig fått beskjed om at det er først til mølla. Bruker han for lang tid på å avklare om Forsvaret slipper han tidlig nok den dagen, ryker plassen til noen som er klare.haavarl skrev:Mulig det er ledig. Kommer an på "en slektning av recon" og "dama til eggi". Antakelig får du plass om du er interessert.
(eller er det noen som melder seg frivillig til å sitte på med Eru?)
nec spe nec metu
Pi er ikke med, så da er det 12 sikre.haavarl skrev:EDIT:
Evileyes, Marius
eggi [+ dama til eggi?]
Pablo, Øyvind med øynene
Arnold
Pi
Runis
Hege
Jinh
JSS [+ FFK-kompis av JSS?]
Recon [+ slekta til recon?]
Troinndern
13 "sikre" har vært nevnt + 3 "usikre". FFK-duden åker på hue og rævva ut. Da er det 15 om dama til eggi + slektningen til recon faktisk kommer. Kan noen bekrefte/avkrefte?
Syskjenbånnet mitt får ikke verifisert før mandag, så han har fått beskjed om at blir det fullt, så blir det fullt.
Dvs, altså, at vi har 3 plasser ledige.
Får vi 3 til blir det 200 pr pers, med 12 blir det vanvittige 250.
tror jeg skal klare det uansett.
Og kan noen få igang UCL-trekninga - jeg tror jeg blir stein hakke tullete!
nec spe nec metu