FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Øh ... med forbehold Det beste er jo om dere får full bil fra Oslo. Askim-Fredrikstad er jo bare 50 minutter, alt annet er en omvei for meg, for å si det sånn.
Men om Hege ikke skal nedover og dere har ledig plass fremdeles, er det vel like greit å stikke til Vinterbro, bare en halvtime ekstra hver vei ... hehe
Men om Hege ikke skal nedover og dere har ledig plass fremdeles, er det vel like greit å stikke til Vinterbro, bare en halvtime ekstra hver vei ... hehe
planleggingsnazi
- Troinndern
- Sted: Narvik
Interessen for å være med finnes her.
Er ny i gamet, men håper på plass.
Får jeg et OK her ser jeg TT sør på Hotel Opera 3/8 16.50 eller når det var RBK-tralla setter kurs mot Freksta'
Edit: Er forresten bare akkurat før grensa til lovlig alkonyter, så ikke regn med meg der. Dere tar vel med mindreårige på tur?
Er ny i gamet, men håper på plass.
Får jeg et OK her ser jeg TT sør på Hotel Opera 3/8 16.50 eller når det var RBK-tralla setter kurs mot Freksta'
Edit: Er forresten bare akkurat før grensa til lovlig alkonyter, så ikke regn med meg der. Dere tar vel med mindreårige på tur?
Sist redigert av Troinndern den tor 28 jul, 2005 13:43, redigert 1 gang totalt.
- Troinndern
- Sted: Narvik
EDIT:
Evileyes, Marius
eggi [+ dama til eggi?]
Pablo, Øyvind med øynene
Arnold
Pi
Runis
Hege
Jinh
JSS [+ FFK-kompis av JSS?]
Recon [+ slekta til recon?]
Troinndern
13 "sikre" har vært nevnt + 3 "usikre". FFK-duden åker på hue og rævva ut. Da er det 15 om dama til eggi + slektningen til recon faktisk kommer. Kan noen bekrefte/avkrefte?
Evileyes, Marius
eggi [+ dama til eggi?]
Pablo, Øyvind med øynene
Arnold
Pi
Runis
Hege
Jinh
JSS [+ FFK-kompis av JSS?]
Recon [+ slekta til recon?]
Troinndern
13 "sikre" har vært nevnt + 3 "usikre". FFK-duden åker på hue og rævva ut. Da er det 15 om dama til eggi + slektningen til recon faktisk kommer. Kan noen bekrefte/avkrefte?
planleggingsnazi