FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
noen som skriver ned en slags oversikt over hvor mange vi blir?
minner om at prisen blir 3000 uansett om vi blir 10 eller 15, får vi med 15 blir det billigst per person!
Fatters mente det var greiest å dra fra sjøsiden av Oslo s, ved taxiholdeplassen der. Minibussen skal jeg sørge for at man skal fint kjenne igjen på Oslo s, så man ikke tar feil...
minner om at prisen blir 3000 uansett om vi blir 10 eller 15, får vi med 15 blir det billigst per person!
Fatters mente det var greiest å dra fra sjøsiden av Oslo s, ved taxiholdeplassen der. Minibussen skal jeg sørge for at man skal fint kjenne igjen på Oslo s, så man ikke tar feil...
Svikter ALDRI Rosenborg!
Heldigvis har vi [en usedvanlig kjekk kar]. Den mannen er jo gjort av penger, og han betaler gladelig litt ekstra slik at vi kan holde prisene nede for oss dødelige med normale lønninger. Eller?
Får forsøke å få med noen av de "gamle" fra Kjernen Sør.
Eggi, se å få med deg Edgar! Dere er vel nesten naboer i Bærum?
Får forsøke å få med noen av de "gamle" fra Kjernen Sør.
Eggi, se å få med deg Edgar! Dere er vel nesten naboer i Bærum?
Er vel begrensa hva jeg rekker å sy også.
Så flere må gjerne ta ansvar her.
Har et usydd hjemme nå, og skal alltids få fiksa et par til, men litt fritid må man ha også. Enten det eller så skulle vi hatt en symaskin på selve dugnaden. Den jeg har nå er lånt, så jeg har ikke mye lyst til å ta med den. Vi får se om Onkel Gøran sponser en brukt en til 500-1000 som vi finner på finn.no eller noe.
Så flere må gjerne ta ansvar her.
Har et usydd hjemme nå, og skal alltids få fiksa et par til, men litt fritid må man ha også. Enten det eller så skulle vi hatt en symaskin på selve dugnaden. Den jeg har nå er lånt, så jeg har ikke mye lyst til å ta med den. Vi får se om Onkel Gøran sponser en brukt en til 500-1000 som vi finner på finn.no eller noe.
nec spe nec metu
Billetter forøvrig. Sansynligvis ikke noe problem å få der nede? Vår seksjon blir vel knappest full.
Edit: Og pils ja. Hur gjør vi det? Blir vel ikke de enorme mengdene en onsdag (ikke for meg ihvertfall), men jeg kan stille bil til å kjøpe inn. Dog er ikke lønning før 9. så dårlig med kronasje til å legge ut for folk.
Hur mycket behöver vi?
Edit: Og pils ja. Hur gjør vi det? Blir vel ikke de enorme mengdene en onsdag (ikke for meg ihvertfall), men jeg kan stille bil til å kjøpe inn. Dog er ikke lønning før 9. så dårlig med kronasje til å legge ut for folk.
Hur mycket behöver vi?
nec spe nec metu
Har en eller annen kontroll på antall nå? Mener vi er kommet opp i en 12-14?
Jeg, Arnold, Runis, Evileyes, Eggi, pi, pablo, øyvind fargesyn, Hege? (nå må vi pokker meg kjøpe inn popcorn også ), jihn, JSS.
11 så langt.
albrigtsen på kjernenforum uttrykte interesse.
Edgar?
4 plasser igjen altså, eller har jeg glemt noen som er klare?
Jeg, Arnold, Runis, Evileyes, Eggi, pi, pablo, øyvind fargesyn, Hege? (nå må vi pokker meg kjøpe inn popcorn også ), jihn, JSS.
11 så langt.
albrigtsen på kjernenforum uttrykte interesse.
Edgar?
4 plasser igjen altså, eller har jeg glemt noen som er klare?
nec spe nec metu