Molde borte
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant
- HerrBlanco
- HerrBlanco
- HerrBlanco
- HerrBlanco
Paranoias: Det ble dessverre klart i ettermiddag at det er to ledige plasser på minibussen min. Ikke for det; har du lyst til å være med, er du hjertens velkommen til det.
Bare send meg en mail på
haraldmagistad@hotmail.com
med navn, adresse og et telefonnummer, så skal du få turinfo.
Med vennlig hilsen
liksomtursjefen Herr Blanco
Bare send meg en mail på
haraldmagistad@hotmail.com
med navn, adresse og et telefonnummer, så skal du få turinfo.
Med vennlig hilsen
liksomtursjefen Herr Blanco
Evig svart og kvit!
Mighty Midgets!
Mighty Midgets!
Ad ledige plasser - blanco, det burde være klart nå hvorfor det er uaktuelt med kvinnfolk på tur. Det har vært gjennomgangstonen støtt med turer fra sør. De melder seg på, og melder seg av etter eget for godt befinnende (dritsexy særskriving).
Og hvorfor kvinnfolk på tur lell? PK og fotball matcher ikke, kis!
Jenter på tur? Finito!
Grabbar derimot, Blanco har to plasser ledig. Molde er mentalitetstur! Molde borte 2005 er kultturen over alle for Oslogjengen. (Att: min kjære nesten-nabo her i Oslo 6 - her er plassen du funderte på og som vi diskuterte på Jokern. Gi gass! Blind Volden - to plasser. Nok til begge skinkene! Troinndern, Vanman, Fæggen Eggen, Stue?)
Paranoias! Kjøre selv? Slutt å tøys da, din forvokste sullik!
Og hvorfor kvinnfolk på tur lell? PK og fotball matcher ikke, kis!
Jenter på tur? Finito!
Grabbar derimot, Blanco har to plasser ledig. Molde er mentalitetstur! Molde borte 2005 er kultturen over alle for Oslogjengen. (Att: min kjære nesten-nabo her i Oslo 6 - her er plassen du funderte på og som vi diskuterte på Jokern. Gi gass! Blind Volden - to plasser. Nok til begge skinkene! Troinndern, Vanman, Fæggen Eggen, Stue?)
Paranoias! Kjøre selv? Slutt å tøys da, din forvokste sullik!
nec spe nec metu
- HerrBlanco
Har klart å lure med meg tre jenter nå da, så vi får se hvor ille det blir. Jeg gir dem en chanse. Som jeg sa til Ace; Jeg tror godt om alle mennesker inntil det motsatte er bevist.
PS: Håper bananjugend aus dem Süd får egen buss snart. Hvordan går det med det prosjektet egentlig? Noen som vet?
Andreas er jo relativt lite tilgjengelig en periode nå, men kommer garantert sterkere tilbake.
PS: Håper bananjugend aus dem Süd får egen buss snart. Hvordan går det med det prosjektet egentlig? Noen som vet?
Andreas er jo relativt lite tilgjengelig en periode nå, men kommer garantert sterkere tilbake.
Evig svart og kvit!
Mighty Midgets!
Mighty Midgets!