FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
FFK-RBK Eksiltrøndere på tur?
Evileyes, han derre kjødelige opphavet ditt hadde han connections sa du?
Vært morsomt om endel av paxet i tt sør tok turen til Fredrikstad (samla. Tar det som en selvfølge at folk skal!).
Vi var vel 10 stk på forrige verksted, og da mangla vi jo en 2-3 stykker også, så burde jo få med noen.
Hvis ikke kjører jeg selv, og da er det plass til 4 stk.
Jeg kjører dog som et SVIN!
Alle offisielle og uoffisielle medlemmer i tt sør: skal vi ta en liten tur med et par Dahls i en minibuss til ffk-kampen, eller kommer vi en og en med halen mellom beina som vanlig?
Terminliste fra RBKweb
Vært morsomt om endel av paxet i tt sør tok turen til Fredrikstad (samla. Tar det som en selvfølge at folk skal!).
Vi var vel 10 stk på forrige verksted, og da mangla vi jo en 2-3 stykker også, så burde jo få med noen.
Hvis ikke kjører jeg selv, og da er det plass til 4 stk.
Jeg kjører dog som et SVIN!
Alle offisielle og uoffisielle medlemmer i tt sør: skal vi ta en liten tur med et par Dahls i en minibuss til ffk-kampen, eller kommer vi en og en med halen mellom beina som vanlig?
Terminliste fra RBKweb
nec spe nec metu
Pappen til Evileyes jobber i ett eller annet bilfirma og kan etter hva jeg forsto muligens stille alt fra limousiner til minibusser, og muligens som sjåfør, om vi ik bruker vår redan lokale. Altså ikke for dyrt. La oss starte realistisk. Med TT sør gjengen, og et mål om en minibus. Masse skøy og leven rundt oss, og ting vil forhåpentlig bare ete på seg.
nec spe nec metu
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
- Sted: Ila
Det er jo bare å sette nåla på 110-120 på den runde skiva du har på dashbordet - og la speakerne spytte ut BRA musikk! Ikke mer enn 1 time med mindre det er handlekåte nörrbaggar som blokkerer veibanen sammen med sprutgjerrige dementiserte kukhoder fra tyskland som fiser rundti utgåtte blikkbokser som skal forestille bobiler med en sykkel hengende i sytråd bak!
It's my duty to please that booty
Da var forespørsel om pris sendt, så jeg venter bare på svar.
Gule sider <-- der er forøvrig full reiserute fra Oslo S til Fredrikstad Stadion.. 88,1 km hver vei.
noen formening om hvor mange vi blir?
Gule sider <-- der er forøvrig full reiserute fra Oslo S til Fredrikstad Stadion.. 88,1 km hver vei.
noen formening om hvor mange vi blir?
Svikter ALDRI Rosenborg!
Dette høres veldig bra ut.recon skrev:Pappen til Evileyes jobber i ett eller annet bilfirma og kan etter hva jeg forsto muligens stille alt fra limousiner til minibusser, og muligens som sjåfør, om vi ik bruker vår redan lokale. Altså ikke for dyrt. La oss starte realistisk. Med TT sør gjengen, og et mål om en minibus. Masse skøy og leven rundt oss, og ting vil forhåpentlig bare ete på seg.
jepp jepp! som sagt, så venter jeg bare på svar nå! For de som lurer så heter firmaet Bislet Limousine, med nettside www.limousine.noPi_Meson skrev:Dette høres veldig bra ut.recon skrev:Pappen til Evileyes jobber i ett eller annet bilfirma og kan etter hva jeg forsto muligens stille alt fra limousiner til minibusser, og muligens som sjåfør, om vi ik bruker vår redan lokale. Altså ikke for dyrt. La oss starte realistisk. Med TT sør gjengen, og et mål om en minibus. Masse skøy og leven rundt oss, og ting vil forhåpentlig bare ete på seg.
Svikter ALDRI Rosenborg!
-
- Tifo Trondheim
- Sted: På landet