speakeren, de som drar før kampen er over, lerkendal-trollet, de som driver og ansiktsmaler folk, vakta som rev ned banneret i kampen mot ålesund, vakta som truet med å kaste meg ut da jeg stod på stolen, nff, tv2, magne hoseth, de som lager shamporeklamer...
listen blir lang.
Alle fra Namsos som kommer med slipset på snei og skjorta halveis utenfor buksa og lar seg male i trynet på festen. De som legger ut moonwalk film av seg selv på YouTube, hører også med på lista!
Eskil wrote:speakeren, de som drar før kampen er over, lerkendal-trollet, de som driver og ansiktsmaler folk, vakta som rev ned banneret i kampen mot ålesund, vakta som truet med å kaste meg ut da jeg stod på stolen, nff, tv2, magne hoseth, de som lager shamporeklamer...
listen blir lang.
Han her minner meg om en yngre, ikke fullt så pen, meg!
ace wrote:Alle fra Namsos som kommer med slipset på snei og skjorta halveis utenfor buksa og lar seg male i trynet på festen. De som legger ut moonwalk film av seg selv på YouTube, hører også med på lista!
For ikke å snakke om de selvutnevnte språkekspertene som lager bannertekst med skrivefeil og i etterkant forsøker å ro seg i land med fraser som "dobbeltbetydning som dere ikke skjønner"