Letteste er nok tog. Dersom det ikke er nok påmeldte innen denne uka er gått, sjekke rjeg priser på minibuss, og kommer tilbake med mer informasjon. En minibuss er vi ihvertfall nok til å fylle.
jeg lurte på når bussen eventuelt går fra oslo? skal i konfirmasjon så hvet ikke når jeg kommer meg avgårde men kan uansett betale turen å sitte på opp i gjenn.
Planen var å dra fra Oslo rundt kl. 14, så kjører bussen til Sandefjord, slipper folk av på puben der, for så å dra videre til stadion.
Hjemreisen er litt etter kampslutt.
Til informasjon:
Siden det nå kun er 17 påmeldte, blir det ikke mer enn 29 seter i bussen. Derfor er det nå kun 12 ledige plasser i bussen. Få ut fingern, meld deg på nå!
Det kommer IKKE til å bli satt opp større buss fordi folk er trege, og den absolutt siste fristen for å melde seg på, uansett om man er TT-medlem eller ikke, er den 22. mai!
For min del vet jeg ikke om jeg kan stikke av, siden min kjære mor kommer ned. Annet enn kampstart-kampslutt er ihvertfall uinteressant, men skjønner jo at andre vil pilse når det er helligdag dagen etter.