Trysil, bah! Barnebakker! Hasjplanke, hvem faen bruker det? Er da født med to bein, en ski på hvert bein. Næh! Gi meg noen skikkelige utfordringer, Trysil er for pingler Dessuten er after skien mye bedre andre steder, så det så
JEG står blandt annet på brett Ace. Og tro meg, jeg skulle kjørt fra deg glatt!!
I stedet for å være jævla håven, går det vel heller an og foreslå et annet sted om du syns Trysil er så pinglete. Jeg valgte å spørre om Trysil, da jeg vet at de fleste brukerne her inne ikke er drevne kjørere.
Jeg syns Laaven er veldig bra.
Last edited by Hickey on Wed 07 Feb, 2007 15:41, edited 2 times in total.
Hickey wrote:Utrolig lamme svar og få. Drit og dra!
I stedet for å være jævla håven, går det vel heller an og foreslå et annet sted om du syns Trysil er så pinglete. Jeg valgte å spørre om Trysil, da jeg vet at de fleste brukerne her inne ikke er drevne kjørere.
.
Forresten, ingen vits i å være så jævlig hårsår. Sånn er nå tonen her inne, bare å akseptere det og heller se humoren i det.
Hm, stått opp med feil bein først i dag? Var ikke noe angrep på dine skiferdigheter da. Forslaget er bra det, men Trysil er uaktuelt for min del. Kun Hemsedal som har noe for seg på skifronten i Norge
Kan dere stå på ski da, Shad og Petters? Sikkert sånne som tar på seg skibuksa når afterskien begynner dere!
Forøvrig skal jeg ikke uttale meg om Oppdal siden det er evigheter jeg har vært der og stått på ski, men er skeptisk, ja.