Hvordan blir det med oss som har betalt tur/billetter på forhånd? Fått liste fra kjernen med oss enda? Så du ikke venter på noen overføring på konto fra meg 3nov?
Ellers så blir vel dette den største turen fra oslo noen gang..
here we come
Alle som har bestilt billett på egenhånd, vil slippe å tenke på dette, da opplegget er det samme som til Brann-turen, hvor alle på bussen var sikret billett!
Forøvrig kjører vi to busser, for de som ikke har fått det med seg enda...
Så det du mener er at den billetten jeg har bestilt på egenhånd utgår? Skal jeg overføre 350 til deg? Skal jeg avbestille den jeg har bestilt? Vet ikke helt hvordan opplegget var på Brannturen
Hvis du har bestilt i Kjernen-sjappa
og så bestiller tur med TT
så
snakker TT og Kjernen-sjappa sammen slik at du sitter igjen med en, ikke to, billetter.
Har du forhåndsbetalt i Sjappa får du det igjen av Sjappa senere.
Har du ikke forhåndsbetalt betaler du bare til TT, så kjøper TT ut billettene.
Hvor aktuelt det er å grille nå vet jeg ikke, men det kan jo funke.
Koster ikke all verdens med engangsgrill. Vi har jo øl med og kler man seg godt kan dette bli stas!!
For Guds skyld - kle dere godt uansett!! Det er svinkaldt ute.
Ta på superundertøy, lue, hansker, skjerf og tykk vinterjakke!!
Det er akkurat nå ganske nøyaktig 117 påmeldte, og går ting som jeg prøver å få til, ligger det ann til at det blir denne under, pluss en buss til:
Den tar "bare" 84 personer nemlig...
Når det gjelder salg av ting og tang på bussen, så får man høre om Hickey føler for å ta på seg det oppdraget...Forøvrig, siden det blir 2 busser, trengs det vel da 2 selgere da?
Dessuten vil jeg gjerne ha en turassistent eller to, noen som melder seg frivillig?