Fredrikstad - RBK 5. november(Serieavslutning)

For de i sør

Moderators: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen

haavarl
Tifo Trondheim

Post by haavarl »

Kjernen får opp til 1500 billetter, burde være nok å ta av.
planleggingsnazi
RBKw

Post by RBKw »

Hvordan blir det etter kamp? Det er vel ikke retur med en gang, det blir da litt nedtur, når vi skal feire:D
Tjuls

Post by Tjuls »

Håper folk ikke svikter denne turen selv om det etter all sansynlighet er avgjordt alt ;)
HerrBlanco

Post by HerrBlanco »

Tror de som har vært førstereisende på de siste par tre turene godt kan tenke seg å bli med på flere. Bra stemning og gode resultater teller positivt i denne sammenheng. Meld dere på til Fredrikstad! NÅ!
Evig svart og kvit!

Mighty Midgets!
Hickey
Tifo Trondheim

Post by Hickey »

Tjuls wrote:Håper folk ikke svikter denne turen selv om det etter all sansynlighet er avgjordt alt ;)
Tror oppmøte om mulig blir enda bedre!!
[b][i]Hickey®[/b][/i]
[img]http://www.wdvl.com/Icons/star.small.gif[/img][img]http://www.wdvl.com/Icons/star.small.gif[/img]
Hexen

Post by Hexen »

Hickey wrote:
Tjuls wrote:Håper folk ikke svikter denne turen selv om det etter all sansynlighet er avgjordt alt ;)
Tror oppmøte om mulig blir enda bedre!!
Hvordan ligger det ann så langt på årets siste bortetur? Går vi for 2 dobbeldekkere? :evil:
Hickey
Tifo Trondheim

Post by Hickey »

Forslag:
Send mail til alle som har vært med på tur i år med info om ffkturen.
Det blir ølsalg også denne gangen 8)
[b][i]Hickey®[/b][/i]
[img]http://www.wdvl.com/Icons/star.small.gif[/img][img]http://www.wdvl.com/Icons/star.small.gif[/img]
RBKw

Post by RBKw »

Nå ble jeg plutselig litt usikker, jeg har meldt meg på? Har ikke fått noe bekreftelse.
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

Det er ikke blitt sendt ut noe enda, fordi jeg trengte litt søvn etter Bergensturen. Jeg var hjemme kl. 17(dro rett på jobb etter turen) og sovnet senest halvannen time etterpå. Tenkte å sette meg ned å begynne å pushe ut info i dag til folk, må bare komme meg hjem fra jobb først! :)
Svikter ALDRI Rosenborg!
RBKw

Post by RBKw »

Jajaja! Ikke stress, jeg husker bare ikke om jeg meldte meg på eller ikke, men tror jeg gjorde det. :) Satse på det blir en knalltur!
HerrBlanco

Post by HerrBlanco »

Genialt forslag, Hickey.

Det burde være en smal sak (altså ikke Arnold) å få fiksa 2 doble nedover. Salg av sprudlevann og garantert billett bør være gode nok argumenter....

Meld dere på, NÅ!
Evig svart og kvit!

Mighty Midgets!
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

Dobbeldekker blir det nok mest sannsynlig om vi passerer 50 påmeldte, ihvertfall skal jeg spørre om det, og høre om det ikke blir for dyrt(men det kan jeg aldri tenke meg), så det skal nok bli liv! Forøvrig er det vel over 30 påmeldte nå.

Dessuten venter jeg på en liste fra Korsgat, som visstnok skal inneholde nærmere 20 navn, så nå får vi se da! :)
Svikter ALDRI Rosenborg!
RBKw

Post by RBKw »

Fin annonse på www.rbk.no. Trykket feil og kom inn på siden, klikket meg inn hit, men så måtte jeg trykke tilbake med en gang, for syntes jeg så tt logoen. Veldig bra! Det første jeg la merke til på sida faktisk!
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

Fikk forøvrig lista fra Korsgat i går over folk som har meldt seg på fra Kjernen, så vi passerte i dag 90 påmeldte, noe som betyr to busser!
Mange ledige busser enda, så det er enda håp for de som ikke har meldt seg på, men skynd dere og meld dere på fortest mulig!!!
Svikter ALDRI Rosenborg!
EvileyeS
Site Admin

Post by EvileyeS »

Nå har vi passert 100 påmeldte!
Svikter ALDRI Rosenborg!
Post Reply