Fredrikstad - RBK 5. november(Serieavslutning)
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Fredrikstad - RBK 5. november(Serieavslutning)
Tur til Fredrikstad – RBK, 5. november fra Oslo
Tifo Trondheim arrangerer tur til Fredrikstad for å se Fredrikstad – RBK den 5. november.
Turen vil bli med buss, og da til en pris på 200,- per person. Billett er inkludert for alle påmeldte, og kommer i tillegg på 130,- per person.
Påmeldingsfrist er onsdag 1. november!
Meld deg på ved å sende mail til TT sin tursjef Øyvind Vik, på
Turer@tt05.no eller via denne siden: http://kjernen.com/art/3576
I mailen fører du opp fullt navn, telefonnummer og mail på alle påmeldte.
Betalingsinformasjon vil bli tilsendt til oppgitt mailadresse ved påmelding.
Er det noen spørsmål angående turen, kan jeg kontaktes via oppgitte mailadresse.
Antall påmeldte per 2. november kl. 0800: 111
Tifo Trondheim arrangerer tur til Fredrikstad for å se Fredrikstad – RBK den 5. november.
Turen vil bli med buss, og da til en pris på 200,- per person. Billett er inkludert for alle påmeldte, og kommer i tillegg på 130,- per person.
Påmeldingsfrist er onsdag 1. november!
Meld deg på ved å sende mail til TT sin tursjef Øyvind Vik, på
Turer@tt05.no eller via denne siden: http://kjernen.com/art/3576
I mailen fører du opp fullt navn, telefonnummer og mail på alle påmeldte.
Betalingsinformasjon vil bli tilsendt til oppgitt mailadresse ved påmelding.
Er det noen spørsmål angående turen, kan jeg kontaktes via oppgitte mailadresse.
Antall påmeldte per 2. november kl. 0800: 111
Sist redigert av EvileyeS den søn 05 nov, 2006 22:47, redigert 11 ganger totalt.
Svikter ALDRI Rosenborg!
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant
Til informasjon kan jeg nevne at det allerede er mer enn 20 påmeldte. Det nøyaktige antallet husker jeg ikke, men har det på lista hjemme.
Blir vi over 50 påmeldte, men under 80 blir det 2-etasjes buss...
Er vi over 100 men under 160 påmeldte, blir det TO 2-etasjes busser håper jeg på.
Blir vi over 50 påmeldte, men under 80 blir det 2-etasjes buss...
Er vi over 100 men under 160 påmeldte, blir det TO 2-etasjes busser håper jeg på.
Svikter ALDRI Rosenborg!
Jeg skal høre med Kjernen, og se om vi får til en tilsvarende ordning som på Bergensturen, så folk er garantert billett om de er med bussen. Jeg kan ikke garantere at det blir sånn, så inntil videre har jeg ingen svar på om det blir sånn, før jeg får svar fra Kjernen.
Capice?
Capice?
Svikter ALDRI Rosenborg!