Forumbugs her:
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Forumbugs her:
En liten bug med pm's såvidt jeg har funnet ut.
Får feilmelding ofte når jeg skal svare/skrive til noen. Dermed havner skiten i outboxen isteden for sendtfolderen.
Får feilmelding ofte når jeg skal svare/skrive til noen. Dermed havner skiten i outboxen isteden for sendtfolderen.
nec spe nec metu
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
- Sted: Ila
Re: Forumbugs her:
Dette gjelder også emails om man prøver sende disse fra profilen til en person, slik at de går via forumet. Faktisk i enda verre grad enn pms da jeg enda ikke har fått sendt en mail. Og gudene vet hvor disse havner når de ikke blir sendt. pms havner ihvertfall i outbox'en min.recon skrev:En liten bug med pm's såvidt jeg har funnet ut.
nec spe nec metu
endra dato og klokkeoppsettet til en "norskere" visning nå, men fikk særdeles liten respons på det her på min skjerm ihvertfall. Her vises det fortsatt med mnd før dag i mnd, og med 12timersvisning med AM/PM.
Edit: Fikk et plutselig innfall av intellektuell natur, og dermed var dette problemet løst. Så later vi alle som om denne adminblippen aldri hendte.
Edit: Fikk et plutselig innfall av intellektuell natur, og dermed var dette problemet løst. Så later vi alle som om denne adminblippen aldri hendte.
nec spe nec metu
http://www7.nrk.no/nrkplayer/default.as ... s_id=25936
Admin lurer: Hva i all verden var poenget her?
Una poquita svarer: Test på skinnet, det viser ikke at det har kommet nye medlinger. Det må gjøres no med.
Admin sier: Mulig det. Brukeren her ble slettet uansett med den e-mailen og profilen! Her vises det nye posts!
Admin lurer: Hva i all verden var poenget her?
Una poquita svarer: Test på skinnet, det viser ikke at det har kommet nye medlinger. Det må gjøres no med.
Admin sier: Mulig det. Brukeren her ble slettet uansett med den e-mailen og profilen! Her vises det nye posts!