Minibuss er i boks, 15 pers påmeldt. Dahls kan også medbringes fra Nedre Glomma regionen. Kun jeg som drikker det her nede, så hyllene tømmes ikke så fort, he he
Ha kontroll på rekkefølgen folk melder seg på i, for blir vi ikke nok til storbuss så ender det vel med minibussen, og da har de som ikke satt og spant på tommelen pri!
Folk blir notert i den rekkefølgen som de melder seg på, så de 15 første som nå har meldt seg på er garantert plass på minibussen. Så hvis du/dere vil være med, men ikke har meldt deg/dere på, få ut fingern og sørg for at vi er nok folk til å fylle en buss. Ved 30 påmeldte kan det som sagt bli en meget hyggelig busspris + kampbillett!
Siden man nå så og si sikkert passerer 15 stk, er 30-seters bussen fra Bislet et interessant alternativ eller vil man gå for det andre tilbudet fra annet hold? Fatters som lurer....
Kommer vi opp mot å fylle en buss, går vi nok for det billigste forslaget.
Hvilket enn det nå ble. Men far din er velkommen til å melde seg på tur da, uansett!
Ca. en mnd til tur nå, fortsatt bare 15 påmeldte (træge trøndera), er det noen ide å sette en påmeldingsfrist? Bussen må sikkert bestilles i rimelig tid også? Da kan vi jo gå ut med pris og!
Som nevnt tidligere i tråden kan jeg stille buss til den svært fordelaktige prisen av 135 kr kveget, v/ 30 påmeldte eller flere. Er dette interessant? Jeg må bestille buss ganske snart.