Brann - RBK 22. Oktober
Moderators: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
-
Kolsås ultras
Skulle noen sitte inne med noe informasjon om reiserute fra Kristiansand til Bergen (med unntak av fly) for denne kampen tar jeg gjerne imot litt hjelp 
Har funnet en båtrute fra Stavanger til Bergen (hos HSD), men denne korrelerer dårlig med toget til Stavanger. Og buss til Stavanger finner jeg ikke
Så har noen noe å komme med som er til hjelp spanderer jeg en pils i Bergen!
EDIT: Og ettersom det er natt til søndag går det faen meg ikke noe nattog til Stavanger heller
Har funnet en båtrute fra Stavanger til Bergen (hos HSD), men denne korrelerer dårlig med toget til Stavanger. Og buss til Stavanger finner jeg ikke
Så har noen noe å komme med som er til hjelp spanderer jeg en pils i Bergen!
EDIT: Og ettersom det er natt til søndag går det faen meg ikke noe nattog til Stavanger heller
-
Kolsås ultras
Aha! Men da er det jo en grei løsning!Kolsås ultras wrote:Det der er den lengste ruta til Bergen. Hol-Aurland er den korteste, og raskeste veien over fjellet. Ingen problem å ta døgnhvil i Bergen, det er bare å være der før to. Ved å dra fra Oslo klokka 0700, så er ikke det noe problem.
Skal man prøve å kapre en sånn minibuss til en 5-6000 da, og satse på vi blir 10-12 stk?
Svikter ALDRI Rosenborg!
- Troinndern
-
Kolsås ultras
En minibuss bør vi så absolutt klare, vi bør bare finne ut hvem som er sikre og SKAL 100% sikkert være med på denne kampen.
De som VET at de skal, som er helt, absolutt sikre at de skal, kan sende meg en PM med navn, telefonnummer og mail-adresse, så skal jeg føre opp en liste.
Jeg skal få hostet opp litt mer strukturert informasjon etterhvert, samt begynne å sette i gang promoteringsmaskineriet...
De som VET at de skal, som er helt, absolutt sikre at de skal, kan sende meg en PM med navn, telefonnummer og mail-adresse, så skal jeg føre opp en liste.
Jeg skal få hostet opp litt mer strukturert informasjon etterhvert, samt begynne å sette i gang promoteringsmaskineriet...
Svikter ALDRI Rosenborg!