Noen av dere bønder der nede som vil låne sesonkortet mitt på denne kampen? Har av forskjellige grunner ikke mulighet til å reise innover, desverre. Send meg en pm før helga så legger jeg det igjen på pøbben. Legg valgfritt beløp i tifokassa som takk for lånet.
Som hauptsturmführer på denne turen, så legger jeg opp til følgende reiseplan på søndag.
Henter to stk søvnige hoder på Esso, Ryen kl. 0900, ett stk Strømmens store sønn, på Olavsgård ca. 0910 og ett stk "edru" super fjærvekt bokser, Esso på Jessheim v/E6 ca.kl. 0930.
Ingen protester mot tidspunkter, reiserute o.l. godtas (vi kjører Østerdalen). Jeg må stå opp først uansett.
Sesamburger inntas ved ankomst Trondheim. Albrigsten innvilges to pils på svingen, ubegrenset inntak av Munkholm tillates
Ha meg litt på hold foreløpig. Dersom noen dukker opp som er 100% på å ta over plassen viker jeg. Makes more sense enn meg som strengt tatt bare er 50/50 om jeg får til å bli med!
Se lyst på det lond, i din alder vokser det fram hår på de mest spennende steder. Og i det minste våkna du ikke med "Eirik was here" skrevet på rævva som en av våre andre brødre her inne!