DUGNAD 30-31.Juli
Moderator: haavarl
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
- Sted: Ila
DUGNAD 30-31.Juli
Vil informere om at på førstkommende lørdag 30.juli og søndag 31.juli så blir det en liten dugnad bak tribune vest på Lerkendal. Oppmøte fra klokka 12 ved den gamle ærverdige dassen ved tribune vest.
It's my duty to please that booty
Så dårlig? Skjønner ærlig talt ikke hvordan dette kan være et problem i Trondheim, når vi er 10 stykker her nede, og nesten må kjøre venteliste for folk på flaggverkstedene. Tar folk klubben sin så for gitt eller?
Jeg mener, jeg kan forstå folk som bor heller langtutenfor Trondheim, men det bor snaue 150 000 der også, og det burde være flere enn 5 stykk som er interessert i å gjøre noe for klubben!
Kudos til dere som møter gang etter gang. Det er faen ikke noe gøy når det er den samme gjengen som må slite og stresse hver gang.
Jeg mener, jeg kan forstå folk som bor heller langtutenfor Trondheim, men det bor snaue 150 000 der også, og det burde være flere enn 5 stykk som er interessert i å gjøre noe for klubben!
Kudos til dere som møter gang etter gang. Det er faen ikke noe gøy når det er den samme gjengen som må slite og stresse hver gang.
nec spe nec metu
-
- Sted: Bergen
- Kontakt:
Hadde det enda vært 10 stykker fast. Som det er nå sliter man med at det er 2-3-4 i Trondheim, men 18(!) eller noe som meldte seg før sesongen! Skjønner det ikke helt, spesielt med tanke på at den avdelinga vi har her i Oslo ligger på 10 stk (som er det vi får plass til der vi er), og da var vi uten 3-4 av våre faste.
nec spe nec metu
- Gøran Karlsen
- Tifo Trondheim
- Sted: Ila
-
- Sted: Bergen
- Kontakt: