Molde borte
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Enten må noen stille med bil, eller så må noen melde seg som ansvarlig for bilen og som sjåfør. Dette pga. alderskravene. Jeg har verken lappen eller er over 23 eller 25, som de fleste opererer med, ergo kan jeg ikke leie bil selv.
Uten at noen melder seg til å ta denne oppgaven ELLER stiller med bil, blir det ingen tur...
Uten at noen melder seg til å ta denne oppgaven ELLER stiller med bil, blir det ingen tur...
Svikter ALDRI Rosenborg!
-
- Sted: Jessheim
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant
DA fikk TTs utlendingsalibi lov av kona til å bli med på tur til Molde, så det så.
Jeg kjører gjerne som en av mange sjåfører, og jeg kan godt stå ansvarlig for turen. Det er bare at jeg har en tendens til å få fartsbøter, eller hva Andreas??
VI E MED VI E MED!!!!!
PS: Sikkert som alltid, de 8 første får være med på tur....
Jeg kjører gjerne som en av mange sjåfører, og jeg kan godt stå ansvarlig for turen. Det er bare at jeg har en tendens til å få fartsbøter, eller hva Andreas??
VI E MED VI E MED!!!!!
Evig svart og kvit!
Mighty Midgets!
Mighty Midgets!
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant
Da oversender jeg deg de som har meldt sin interesse hittil jeg.HerrBlanco skrev:DA fikk TTs utlendingsalibi lov av kona til å bli med på tur til Molde, så det så.
VI E MED VI E MED!!!!!
Svikter ALDRI Rosenborg!
Konge at du fikk til noe greier. Sendte inn en slags søknad til Evil Eyes, så håper kompisen min og jeg får plass på bussen.HerrBlanco skrev:DA fikk TTs utlendingsalibi lov av kona til å bli med på tur til Molde, så det så.
VI E MED VI E MED!!!!!
-
- Sted: Jessheim