29/10 RBK - TIL - 15seter minimum! 7 ække verst heller...
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
-
- Troinndern
- Sted: Narvik
-
- Troinndern
Om man har en far som jobber der så betyr det som regel billigere enn fullpris... Til Fredrikstad kjørte vi vel med dyreste minibussen dems for 3000...Kolsås ultras skrev:Oslo billigste bussfirma, det... Kan sjekke ut prisen et par andre steder, som jeg vet kjører billigere enn Bislett.EvileyeS skrev:avventer forøvrig prisoverslag fra Bislet Limousine også...
Det er 7 påmeldte for øyeblikket! MELD DERE PÅ!!
Svikter ALDRI Rosenborg!
-
Han klarer vel sikkert å presse det litt ned ja!EvileyeS skrev:Om man har en far som jobber der så betyr det som regel billigere enn fullpris... Til Fredrikstad kjørte vi vel med dyreste minibussen dems for 3000...Kolsås ultras skrev:Oslo billigste bussfirma, det... Kan sjekke ut prisen et par andre steder, som jeg vet kjører billigere enn Bislett.EvileyeS skrev:avventer forøvrig prisoverslag fra Bislet Limousine også...
Det er 7 påmeldte for øyeblikket! MELD DERE PÅ!!
13000 til Trondheim med 2 sjåfører t/r på dagen, er billigste jeg klarer å skaffe.
Alt avhenger av pris... hvis ikke er det billigere å bestille opp billetter på www.lavprisekspressen.no :P
-
kjernen@kjernen.com; sor@kjernen.comEvileyeS skrev:Noen som har mailadressene til mailinglistene, så man får sendt avgårde info om turen der?
- Troinndern
Ikke driv og legg ut sånt for hver påmeldte nå. Prisen endra seg litt i siste liten på hamarturen også. Vi setter prisen når vi vet endelig pris nøyaktig, hvor mange påmeldte for å ha storbuss, og så runder vi av til nærmeste tier over, så vi slipper dille med kronestykker og femtiøringer.
nec spe nec metu