Molde borte - fra Oslo
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Molde borte - fra Oslo
Blir det noe organisert til denne kampen?
Re: Molde borte - fra Oslo
Det hadde vært interessant i hvert fall. Men jeg vet ikke om det er mange nok som er interessert fra miljøet her nede til at det lønner seg.
Om ikke en buss, hvert fall minibuss. Klart man får til det.
Klart man gjør. Men Guinness peker på noe vesentlig. Det burde være mulig å bygge opp miljøet igjen - med turer, dugnader og pub.
Man kunne kanskje driste seg til å ta ut en rapport fra medlemsregisterert på dem som bor på sentrale østland og ta kontakt pr mail.
Man kunne kanskje driste seg til å ta ut en rapport fra medlemsregisterert på dem som bor på sentrale østland og ta kontakt pr mail.
Har vi en tursjef her nede nå? Og ikke si at det er meg.
Jeg skal nok klare å dra med meg noen på tur!
Kult!Guinness skrev:Vi en tursjef her nede nå. Det er meg.
BTW Styrekaller
Kan en eventuell tur tas igjennom kjernen.com slik at vi slipper å sette opp separat betalingssystem osv. for sør? Folk payer online på k.com og vi får faktura fra busselskap?
Kan en eventuell tur tas igjennom kjernen.com slik at vi slipper å sette opp separat betalingssystem osv. for sør? Folk payer online på k.com og vi får faktura fra busselskap?
Hvis det går det Eru sier kan jeg ta på meg ansvaret for å hente inn priser på buss/bestille/holde orden på hvem som skal være med osv.
FRIHET FOR ULTRAS
Noe av greia er at det er greit at enkeltpersoner slipper å legge ut og stå som eneste ansvarlige ved bussleie osv hvis vi skal være mange. Det er ikke kritisk for en sjuseter, men når det begynner å bli 20+ er det greit å gjøre det automatisk.
Ja, vi kan gjøre det gjennom Kjernen, men det blir ikke den vanlig kjøp tur i nettbutikken.
Nå er det en ny greie som gjør at man får faktura på mail. Men det går ut på det samme.
Nå er det en ny greie som gjør at man får faktura på mail. Men det går ut på det samme.
Heine, hadde ikke du kontakt på no buss her?