Molde borte serien.
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Til neste år lager vi en turkomite her nede som samarbeider tett med Kjernens tursjef og vi fremskaffer en avtale med et bøssfirma som sikrer oss greie og gunstige priser. Dama til Guiness baker til hver eneste tur og vi bruker det som lokkemiddel.rokdog skrev:Hehe;P fordi vi før helga så at pågangen var såpass laber at vi ikke engang var 100% sikre på å fylle 30 seter.. Og en 30 seter er rimeligere enn en større buss Vil ikke gå med for mye i tap, selv om lange staker som meg og deg må slite da;pace skrev:Hvorfor kjører vi egentlig 30 seter når det er så stor pågang? Hadde blitt bedre plass til beina mine og da, hehe.
Svart og hvit for alltid!
Det er vel allerede inngått en avtale med bøssfirmaet om bedre pris til neste år;) Forøvrig gleder jeg meg vilt til de browniesene ja! De er så skrytt opp i skyene nå, så hun har virkelig et press på segace skrev:Til neste år lager vi en turkomite her nede som samarbeider tett med Kjernens tursjef og vi fremskaffer en avtale med et bøssfirma som sikrer oss greie og gunstige priser. Dama til Guiness baker til hver eneste tur og vi bruker det som lokkemiddel.rokdog skrev:Hehe;P fordi vi før helga så at pågangen var såpass laber at vi ikke engang var 100% sikre på å fylle 30 seter.. Og en 30 seter er rimeligere enn en større buss Vil ikke gå med for mye i tap, selv om lange staker som meg og deg må slite da;pace skrev:Hvorfor kjører vi egentlig 30 seter når det er så stor pågang? Hadde blitt bedre plass til beina mine og da, hehe.
-
-
-
når man er avhengig av kollektivtrafikk for å komme seg til oslo s er jo kl 0600 helt umulig å klare. det første toget fra lillestrøm (som jo er ganske sentralt i forhold til oslo) er på oslo s kl 0721. er det ingen mulighet for å vente til enten kl 8 eller kl 9 med å dra? hvis ikke tror jeg det blir vanskelig for å meg å få vært med.ace skrev:Nå får dere faen meg gi dere, skal vi fly rundt i møkkabyen fra kl 1400-1500??????Øystein skrev:NB! Viktig info: Avgangstid flyttes til kl 0600 fra Oslo S
Ace får viljen sin. Det ble brukt 9 timer sist tur fra Oslo til Molde, for å være der klokka 16 går derfor turen klokka 7. Det blir sendt ut ny mail. Turen kan rett og slett ikke gå klokka 9, da mesteparten av salgsteamet vårt er med denne bussen og man risikerer å ikke komme frem før 18.
Edit: Bor du på Lillestrøm, så kan du kanskje få en avtale om å bli plukket opp litt nærmere der du bor. Send PM til rokdog.
Edit: Bor du på Lillestrøm, så kan du kanskje få en avtale om å bli plukket opp litt nærmere der du bor. Send PM til rokdog.