Sandefjord borte.
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
Blir rundt 2000 med bensin, delt på antall folk. Tenker da avreise ca 1630 fra Aker brygge, bilen hentes på Europcar i Vika. Hemmat på direkten etter kampen.
Har holdt av 9-setern ut uka. Om folk er sugne, så SEND PM MED NAVN, TELEFON OG MAILADRESSE!!!! Folk må forplikte seg til turen, forhåndsbetale, og ikke bare skrive sin interesse på forumet..
Og så drar vi i gang ei liste, førstemann til 9..:
1: Smogli
2: Smogli's kompis
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
Har holdt av 9-setern ut uka. Om folk er sugne, så SEND PM MED NAVN, TELEFON OG MAILADRESSE!!!! Folk må forplikte seg til turen, forhåndsbetale, og ikke bare skrive sin interesse på forumet..
Og så drar vi i gang ei liste, førstemann til 9..:
3:
4:
5:
6:
7:
8:
9:
Hmm.. 1630. Er det rushtrafikk da, eller hvordan ligger det an? Jeg lander på Gardermoen kvart over fire eller noe slikt. Kan eventuelt ta Flytoget til Sandvika eller Asker for å stige ombord der.
3: Guinness
4: Nieuwlaat*
5: Nieuwlaats kompis**
6:
7:
8:
9:
* Forutsatt at han rekker fram i tide
** Forutsatt at Nieuwlaat rekker fram i tide
6:
7:
8:
9:
* Forutsatt at han rekker fram i tide
** Forutsatt at Nieuwlaat rekker fram i tide
Vil det ikke holde jævlig hardt å komme seg inn til Asker på den tiden?nieuwlaat skrev:Hmm.. 1630. Er det rushtrafikk da, eller hvordan ligger det an? Jeg lander på Gardermoen kvart over fire eller noe slikt. Kan eventuelt ta Flytoget til Sandvika eller Asker for å stige ombord der.
Smogli: Hvor lang tid tar kjøreturen egentlig? Er avreise 1630 endelig tidspunkt?
Avreise blir nok ikke før 1700 tenker jeg, jeg jobber til 1600, og må da hente ut bussen. I tillegg en ivrig trønder som lander på Gardermoen 1615, men han tar toget til National og møter oss på Aker brygge. Foreslår oppmøte på f.eks Bar1, så kan folk møtes og ta seg en øl først. Tar ca 1,5 time å kjøre, så vi har all tid i verden nedover med kampstart 2000 og avreise rundt 1700.
6: Amund
7:
8:
9: