Siste kamp: Aalesund - RBK, lørdag 03.11.07, 18:00
Moderatorer: EvileyeS, haavarl, rokdog, smogli, Albrigtsen
-
- Sted: Jessheim
Tilbake fra en meget godkjent tur. Et lite turreferat:
lang kjøretur som endte med at vi parkerte bilen på Dombås og ble med Kjernenbussen. Det beste med det var vel at jeg og Runis kunne slenge oss over noen brune flasker.
3 poeng, Flatfyll ,helvetes "hangover".og Utrolig nok ingen i Glatten.
Turen hjemover gikk bedre enn forventa, helt til vi kom til Eidsvoll. Fra Eidsvoll og til Jessheim ble det 3 ganske nære nesteulykker og sjåfør som halveis sovna bak rattet. Men det gikk da bra
Takk for en fet tur, og Æ glær mæ til neste år
lang kjøretur som endte med at vi parkerte bilen på Dombås og ble med Kjernenbussen. Det beste med det var vel at jeg og Runis kunne slenge oss over noen brune flasker.
3 poeng, Flatfyll ,helvetes "hangover".og Utrolig nok ingen i Glatten.
Turen hjemover gikk bedre enn forventa, helt til vi kom til Eidsvoll. Fra Eidsvoll og til Jessheim ble det 3 ganske nære nesteulykker og sjåfør som halveis sovna bak rattet. Men det gikk da bra
Takk for en fet tur, og Æ glær mæ til neste år
-Mighty midgets-
-
-
- andreas_tt05
- Sted: Oslo
aalesund
jes jess endelig hjemme i gjenn ved datan.jupp en utrolig bra tur ja. ole som sto å spøy på stadion og albrigtsen som sovna inne på pøbben.
-
-
-
Det er piss fra ende til annen. Det er 345 km Oslo-Dombås. Med en liten rundttur på Romeriket blir det 700 og noen få kilometer kanskje. Ikke mer. Han pakkisen som leide ut bilen til meg og Marius hadde jo ikke kontroll på noe. Han sa feil om det med førerkort. Det var en tredjelfoill tank. Han sa at det ikke gikk å levere søndag (piss det også, jeg leverte på Statoil søndag som de sa på telefonen på Gardemoen). Han noterte ned km stand på kontrakten, men den tror jeg noen må ha kastet i søpla eller no (lå ikke i bilen da jeg satte den fra meg).