Meld dere til Kristiansand NÅ!
Moderator: haavarl
Meld dere til Kristiansand NÅ!
Og da mener vi NÅ, bønder. Meld dere på tur hos tursjef Kokken. Eller kjør sjøl.
[Masse svulstig røl fjernet. Fyllesyk og grinete...]
Oppdatering:
Ok, det meldes fra turkonge Kokken at det enda mangler noen få sjeler for at det skal bli tur. Så det der jeg skrev om å evt kjøre selv...glem det! Meld dere på tur folkens. Vi suger som en **** på hjørnet av Tollbugata/Skippergata, og vi trenger å gutse litt. Og hvem kan vel motstå sjansen til å se en skarrende nordlending laiv. Kanskje han også kan lære Keiko noen nye fingertriks.
Er dere heldige byr muligens jeg og kokken på samme strippeshow som på tur hjem fra Skien, så husk kamera! I'm deeead sexy!
[Masse svulstig røl fjernet. Fyllesyk og grinete...]
Oppdatering:
Ok, det meldes fra turkonge Kokken at det enda mangler noen få sjeler for at det skal bli tur. Så det der jeg skrev om å evt kjøre selv...glem det! Meld dere på tur folkens. Vi suger som en **** på hjørnet av Tollbugata/Skippergata, og vi trenger å gutse litt. Og hvem kan vel motstå sjansen til å se en skarrende nordlending laiv. Kanskje han også kan lære Keiko noen nye fingertriks.
Er dere heldige byr muligens jeg og kokken på samme strippeshow som på tur hjem fra Skien, så husk kamera! I'm deeead sexy!
Sist redigert av recon den tir 09 aug, 2005 10:48, redigert 3 ganger totalt.
Må nesten ha vært det. Jeg hørte også bare LSK-fansen store deler av kampen, men når kameraet viste Kjernen, sto jo folk og sang som faen uten at vi hørte et pip. (Evt. uten at vi hørte annet enn pip.)recon skrev:Har hørt mikker gjøre utslag før, men aldri som dette.
En alternativ konklusjon blir altså slik: første del av kampen må det ha vært VELDIG SOLID synging fra Tribune Vest.
Men jeg innrømmer at det var usigelig kjipt å høre på tv.
planleggingsnazi
ah, trodde det ble tur uansett. Da får det bli buss da, selv om det var litt i stiveste laget med samme pris fra Oslo. men det bunner vel ut i økonomi, tenker jeg.
høhm, hva er mail til kokkentours? kommer ikke til kjernen gjennom proxyen her på jobb. (ta evt mail på pm, trenger ikke skaffe kokken enda mer porrspam enn han redan får.)
høhm, hva er mail til kokkentours? kommer ikke til kjernen gjennom proxyen her på jobb. (ta evt mail på pm, trenger ikke skaffe kokken enda mer porrspam enn han redan får.)
nec spe nec metu