Maling for landslaget

Tifo Trondheim

Moderatorer: EvileyeS, haavarl

Svar
recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Maling for landslaget

Legg inn av recon » ons 18 mai, 2005 13:37

http://www.fotballsupporter.no/modules. ... le&sid=124

- Dugnadsånden er dalende, hvilke supportergrupper er med?

”Hverken i EngaTifo, eller i forbindelse med dette, oppfatter vi dugnadsånden som dalende. Vi tok kontakt med de største supporterklubbene i østlandsområdet. Av disse sa Bastionen nei fordi Jansen var med – fordi Bastionen-Tifo er venner med Stabæk Inferno, så var det noen som hadde en spade som var større enn de andre sin spade og faren til han ene kunne sikkert banke to andre fedre på en gang hvis han bare gadd... Og Kjernen Sør sa aldri ja fordi de er gamle og late. Så da er det igjen Stabæk Support, Oddrane Kjerke, Kanari-Fansen og EngaTifo. Til sammen har vi vært rundt 20 stykker som har satt av mellom 5 og 25 timer hver for å få ting i boks.”


Rekrutterende svar ja....
Hvem i Kjernen Sør har de prata med? Hvem ER Kjernen Sør? Hvem prater for dem? Det som evt måtte kunne kalles Kjernen sør er vel...hva...5 stykker? Som kan kalles aktive ihvertfall. Resten er hobbyfolk som stikker innom ullevål en gang eller to i året når RBK spiller.

Men men, med slike tjommier med hånd om "HR-avdelinga" hos Tifounionen er det vel ikke rart det halter litt med rekrutteringa....
nec spe nec metu

Brukeravatar
shadwell
Tifo Trondheim
Innlegg: 5124
Registrert: man 07 mar, 2005 21:03
Sted: nidaros

Legg inn av shadwell » ons 18 mai, 2005 14:05

det er vel neppe for sent å sende en mail
sangnazi

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » ons 18 mai, 2005 14:30

Nå er det vel knappest så veldig aktuelt for meg å løfte en finger for den derre landslagsgjengen. Det er lite som vekker større avsky enn spillet vårt om dagen, men landslaget klarer det.

Det var vel helst smartass-kommentarene hans jeg tenkte på, som ikke akkurat var egna til å rekruttere nye.
nec spe nec metu

EH
Innlegg: 8
Registrert: ons 09 mar, 2005 19:57

Legg inn av EH » fre 27 mai, 2005 00:18

Var dette så ille da, recon? Nå har ikke jeg vært aktiv i tifounionen, men har sagt at jeg er med når/hvis det passer med dugnader osv. Kan derfor ikke gi deg et skikkelig svar, tror jeg. Men slik jeg har forstått det, sendte Daff og KjellH mail rundt til tifogruppene for å lodde interessen, og en del har blitt med.

Jeg fikk også en mail for noen uker siden nå, som skulle ut til alle supporterklubber i landet, med info om dugnader, Kjernen har sikkert fått en de også. Dere i TT burde kanskje ha fått den videresendt?

Tror ikke det halter med rekruteringen heller..

petters1984
Tifo Trondheim
Innlegg: 1199
Registrert: man 07 mar, 2005 21:24
Sted: På landet

Legg inn av petters1984 » fre 27 mai, 2005 00:24

Kjernen har sikkert fått en de også. Dere i TT burde kanskje ha fått den videresendt?
Vi burde kansje ha fått den ja :lol:
UN99

Svar