Latterlig forsidenyhet

Tifo Trondheim

Moderatorer: EvileyeS, haavarl

Svar
rockshock
Innlegg: 3
Registrert: man 19 sep, 2005 13:04

Latterlig forsidenyhet

Legg inn av rockshock » man 19 sep, 2005 13:09

Jeg synes det er idiotisk og latterlig å gå løs på adressa journalisten...pågrunn av hva ? at han skriver fakta ? vi knuste 29 stoler på molde stadion, da må vi ta konsekvensene da...ja det ble gjort i ekstrem sinne, men det er langt ifra noen unnskyldning....

Og DU klager på synginga ? ifølge folk så sang ikke du så veldig...var vel med på en og annen sang...kanskje ta tak i deg selv før du kritiserer andre rec0n.

Og at det blir fyll på kamper er vel ikke noe fenomen for kun kjernen og RBK. Dette er vel noe som skjer stort sett i alle fangrupper. syns heller ikke at det var så veldig mye gærn fyll i molde på lørdag. Syns faktisk folk oppførte seg helt greit. utenom akkurat det med tribune stolene. Men sikkert noen som har gått løs på lerkendal før også.

Og det at du slenger så mye dritt og unødvendig drit gir jo bare kjernen og rbk et dårlig rykte. skjønner ikke at du gidder engang. Poengløst og eneste fjortisen rundt om her nå er vel du.

Kan du definere hvem du kaller førstereisefjortiser forresten ?

var min første borteturkamp og ser ikke på meg selv som no fjortis i forhold til førstereise. men men

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 13:22

Skal vel svare deg når du gidder lese gjennom det jeg skrev en gang til.
Hva jeg hetsa han for, og hva jeg skrev om stolene.
Bonde.
nec spe nec metu

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 13:24

Det morsomme er at du registrerte deg for å komme med det der. Imponerende!
nec spe nec metu

Brukeravatar
*Thor*
Innlegg: 181
Registrert: tor 07 apr, 2005 13:27

Legg inn av *Thor* » man 19 sep, 2005 13:31

Heh... Du [EDIT: Du=Rockshock] treffer vel ikke mannen midt på stellet du heller, med denne posten din?

Journalisten bommer faktisk endel i artikkelen sin og det er for mye fyll...

La meg utdype: Jeg gir beng i hva som konsumeres på bøss og pub før og etter kamp. Hva som skjer kvelden før, hvem som knuller hvem, hvem som spyr hvor, hvem som knuser det og det. Som sagt, betyr ingenting for meg. Problemet kommer når fylla gjør at folk ikke makter å synge, må sette seg ner, sove, stikker fra lektern under kampen, fordi de er snydens. Tilhører den kategori som liker å kvæl på før kamp sjøl. Jeg blir full, ja, men greier da vanligvis å synge alikevel. (Ett hederlig unntak på Brøndby Stadion, da jeg prakka et kvarter med å komme meg løs fra non seter, jævla herk! :D Men tror ikke jeg plaga noen av den grunn).

Fin avsporing, men poenget er der. Et sted.

Forøvrig blir du hissig fordi han blander fjortis og førstereis. Døh, da er du en jævla flisespikker. Om du er førstereis og ikke fjortis eller omvendt, har ingenting å si. Spørsmålet er: Føler du deg truffet av det det dreier seg om, nemlig manglende synging?

Hvis ja: Hold kjeft og syng!
Hvis nei: Hold kjeft og syng!

Thor
-einast som dug!

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 13:39

Skal forresten være snill med deg og spare deg den tunge jobben med å lese nyheten en gang til.

Fra Adressa:
"- I mellomtiden kan vi kose med slike vakre bilder, skrev en RBK-supporter på nettsiden Tifo Trondheim før avreise til Molde lørdag. Bildene viste bombingen og de enorme ødeleggelsene av Molde by i 1940."
her, lille venn, sto det at bildene lå ute på Kjernens forum, før knotpungen tok ibruk den velkjente editknappen da han fant ut at han hadde bæsja på leggen.

Derav min nyhet:
"Synd, trist, leit. Tifo Trondheim er ikke en del av Kjernen. Jeg er ikke medlem av Kjernen (ta deg en prat med John Inge, din jævla inkompetent, han kan bekrefte det dersom fakta plutselig skulle bli en big deal for deg). "


Fra Adressa:
"Han bekrefter også at RBK-supportere forsøkte å slå etter hjemmelagets vakter - men uten å treffe. På RBK-supporternes eget forum skrytes det både av stolknusingen og det faktum at bitene ble kastet mot ryddemannskapene."

Fra min nyhet:
"Videre klarer han å skrive at det ble slått mot en av vaktene. Ja, en av våre sprang ned trappa ved rødkortet og hytta med nevene mot dommeren. Ja, han skubba borti en av vaktene på vei ned. Ja, purken overeskalerte sin vane tro hele situasjonen. Men tror du ikke vakta selv sa at han ikke hadde blitt slått! Og tror du jaggu ikke man kunne høre på purkens intercom: "Dere har tatt feil mann, dere har tatt feil mann, det var ingen som slo". Tro, din udugelige knotpung, om dette var grunnen til at han purken kasta ut fikk komme inn igjen i andre omgang!?

At vaktene får en god del aggro mot seg er bare naturlig. De bør kanskje se på hvordan de tar i mot folk, og sin egen oppførsel. Selv om de naturligvis er så uheldige at de må gjøre som nok en av Tippeligaens udugelige sikkerhetsansvarlige sier. Dette er en hatkamp. Hadde du fulgt med fotball før du var så uheldig å måtte dekke dette istedenfor å stå med kameraet og lure utenfor budoaret til Svennos kjære datter, hadde du kanskje visst dette.
"

Fra Adressa:
"
RBK-Kjernens herjinger lørdag var ikke like omfattende, men det så ikke vakkert ut på Molde stadion etter at RBK hadde gått på sitt sjette strake serietap. Og det attpåtil mot nabo og erkerival Molde.

- Den siste opptellingen viser at det er 29 ødelagte stoler på den tribuneseksjonen RBK-supporterne holdt til. På sikkerhetsmøtet før kampen var både klubber og supporterklubber enige om at ødelagte gjenstander skulle erstattes, sier arrangementssjef Aadne Orvik i Molde Fotball til Aftenposten.
"

Fra min nyhet:
"At så en masse jævla, drita førstereisfjortisser herper halve tribunen er ikke mitt eller John Inge Korsgats problem på noen annen måte enn at de faen ikke bidrar til synginga for laget. Supe som idioter kan dere faen meg gjøre i fjøset hjemme på Åsen. Søndag kan dere enten gi noe tilbake til laget, eller sette dere på Tribune Nord og Sør sammen med resten av karskdrikkerne."
Ser du noe sted her at jeg forsvarer ødeleggelsene? Jeg sto helt ute til høyre. Var det mange ødelagte stoler der? At jeg ikke sang kan du jo alltids informere meg om kildene til om du vil. Hvem fan er vel du?

Fra din intellektuelle post:
"syns heller ikke at det var så veldig mye gærn fyll i m**** på lørdag."
"var min første borteturkamp og ser ikke på meg selv som no fjortis i forhold til førstereise. men men"
Vettafaen jeg...sammenheng her?

Her er litt ekstra lesestoff for deg!
nec spe nec metu

rockshock
Innlegg: 3
Registrert: man 19 sep, 2005 13:04

Legg inn av rockshock » man 19 sep, 2005 13:50

*Thor* nei følte meg ikke truffet av det med at folk ikke synger, for jeg sang , men at han som selv nesten ikke synger kritiserer de andre blir bare dumt. derfor ta tak i deg selv rec0n før du kritiserer andre.

Og alle kan skrive en feil...han retta nå ihvertfall opp det han skrev...skal du klage på det også kanskje ?

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 13:56

Du fortsetter å mase om at jeg ikke sang, men man hører enda ikke noe med substans rundt det. For å bruke et godt engelsk ord - twat!

Men jeg er oppriktig lei meg for at jeg plukka posten din i filler altså....
nec spe nec metu

rockshock
Innlegg: 3
Registrert: man 19 sep, 2005 13:04

Legg inn av rockshock » man 19 sep, 2005 14:03

ta deg en tur innom kjernen på undernet du rec0n og hør deres meninger så ser du fort hva folk syns om den artikkelen din

recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 14:05

Tja, nå skriver jeg ikke for å behage #kjernen da.
Og klienten på maskina mi hjemme er vel pålogget.
nec spe nec metu

Brukeravatar
Eru
Tifo Trondheim
Innlegg: 1764
Registrert: tir 08 mar, 2005 17:57

Legg inn av Eru » man 19 sep, 2005 14:10

rockshock skrev:ta deg en tur innom kjernen på undernet du rec0n og hør deres meninger så ser du fort hva folk syns om den artikkelen din
Det var to stykker du snakka med om det der? Du fikk iallefall ingen støtte fra meg. Jeg syntes rec0n sin artikkel var rævva skrvet, men deler av budskapet var greit. Det du kommer med her er bare ræl.

kokken
Innlegg: 8
Registrert: man 19 sep, 2005 14:06
Sted: Klostergata/Skauen

Legg inn av kokken » man 19 sep, 2005 14:11

recon skrev:Tja, nå skriver jeg ikke for å behage #kjernen da.
Og klienten på maskina mi hjemme er vel pålogget.
Nei du er ikke pålogget.

Synes dette blir latterlig folkens. Synes mye av det Recon sier her er fornuftig. Hvorvidt han synger på kamper eller ikke ønsker jeg ikke kommentere. Jeg har fått rapporter fra mine turledere i helga som tyder på at flere burde få en form for reaksjon etter turen. Noen vil få det også. Skammelig at det ikke gåt an å oppføre seg som folk.

Til deg Rockshock: Å sitere til en diskusjon på #kjernen, uten å henvise til hvem som sier hva er feigt av deg. Du får skrive en e-post til Recon da vet du og bruke litt copy/paste...Alle som anklages skal ha mulighet for å forsvare seg....
Aldri småkåt men mye mer bleikfeit enn Recon

Hold kjeft og syng!!!

petters1984
Tifo Trondheim
Innlegg: 1199
Registrert: man 07 mar, 2005 21:24
Sted: På landet

Legg inn av petters1984 » man 19 sep, 2005 15:37

Noen må snart sende en mail til Bush eller Putin og be de innvadere et lite og betydningsløst land(utlandet passer bra), slik at de stakkars journalistene snart får noe å skrive om.. Hovedoppslag her og der, noen stoler ble ødelagt.. Huffamei.. Kunne forstått om det hadde stått en liten artikkel hvis vi hadde slått ned en av de vakte-svina, eller om vi hadde voldtatt alle i Trommekrattet..
UN99

Brukeravatar
Andreas
Innlegg: 229
Registrert: tir 12 apr, 2005 07:07
Sted: Trondheim

Legg inn av Andreas » man 19 sep, 2005 19:42

Takk for den, petters. Nå er i hvertfall jeg ferdig med å spise for et par timer.

Lond

Legg inn av Lond » man 19 sep, 2005 19:44

Kanskje lik så greit. Du begynner å bli så feit

Svar