Kommende konserter
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Men for en konsert Arnold kunne vært. Om han ikke hadde vært en and da...
Gårsdagens konsert med Nullskatte forresten var ganske så bra. Gutta ironiserte over stjernestatusen de har fått, med opptreden på Topp 20 og a-lista på P3. Tydelig at de trives på scenen. Mye trøndere til stede i går, men ingen Rosenborg-sang. Dan Eggen var forresten helt foran ved scenen.
Gårsdagens konsert med Nullskatte forresten var ganske så bra. Gutta ironiserte over stjernestatusen de har fått, med opptreden på Topp 20 og a-lista på P3. Tydelig at de trives på scenen. Mye trøndere til stede i går, men ingen Rosenborg-sang. Dan Eggen var forresten helt foran ved scenen.
Sist redigert av Arnold den man 05 feb, 2007 11:40, redigert 1 gang totalt.
Om resten av repertoaret er like latterlig rævva som det som surrer og går på radioen for tida er det ikke mye grunn å kaste bort tida si på.Arnold skrev:De av dere som gikk glipp av Nullskattesnylterne i Oslo på fredag får en ny sjanse. Allerede fredag 15.2 spiller dem i Oslo igjen. Denne gangen på Kampen Bistro.
Lillasyster, ett band som kommer på storåsfestivalen. 'storebror' i quoten er LOK for de som måtte lure (to fra LOK som er med)Nu jävlar är det dags. Nu har Lillasyster vaknat och hon är nog inte på så jävla bra humör. Ingen har förnedrat populärmusik såhär sedan storebror smutsade ner Norden och det kommer inte bli bättre den här gången det musikaliska ebolaviruset sprids.
¨tror¨ jeg skal få med meg den konserten gitt.......
shadwell skrev:Lillasyster, ett band som kommer på storåsfestivalen. 'storebror' i quoten er LOK for de som måtte lure (to fra LOK som er med)Nu jävlar är det dags. Nu har Lillasyster vaknat och hon är nog inte på så jävla bra humör. Ingen har förnedrat populärmusik såhär sedan storebror smutsade ner Norden och det kommer inte bli bättre den här gången det musikaliska ebolaviruset sprids.
¨tror¨ jeg skal få med meg den konserten gitt.......
herregud. de kommer til å spille lok-låter på storåsfestivalen. snurr meg rundt og skjer av meg pungen nå er jeg på gråten.
-
- Tifo Trondheim
Hvem er the who naa da? Entwistle er doed, Moon er doed, Townsend er vel i fengsel fortsatt? Greit nok at Stemmen som regel er det viktigste med gjenkjennelsesfaktoren for et band, men det gjelder ikke for The Who. Selv om jeg nok tar meg en tur for aa se Roger i for trange dongeribukser. Har'n ikke det er det ihvertfall ikke The Who.