"Te hælvete med aill sammen"?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
"Te hælvete med aill sammen"?
På flere kamper nå har jeg sett et"te hælvete med aill sammen" banner, mulig jeg ikke har skjønt budskapet helt. Men skal ikke vi støtte klubben i både medgang og motgang. Alle med et ekte rbk hjerte blir sint, oppgitt og trist når vi taper 5-1 mot fredrikstad og presterer så dårlig fotball over lengre tid. Men jeg tror at vi i alle fall ikke hjelper laget på noen måte ved å vise de slike bannere.
nja, man går litt lei av å ha hørt MINST 1 kommentar hvert 5. minutt siden kvart over 11.... og foreløpig hatt 12 telefoner idag... dessuten gjør de det jo bare på pur faen, siden de egentlig hater fotball.
Sist redigert av EvileyeS den tor 04 aug, 2005 11:53, redigert 1 gang totalt.
Svikter ALDRI Rosenborg!
-
- Sted: Trondheim
- Kontakt:
Fint jeg bor i Trondheim. Nesten alle har det like jævlig som meg. Bortsett fra en bergenser og en østfolling som mobber littEvileyeS skrev:skulle gjerne hatt det banneret her på jobben idag..... vært her halvannen time og det har enda ikke gått mer enn 5 minutter mellom hver drittkommentar...
nå går jeg faen meg fra jobb straks
Svart og kvit, vi è så stilig!
Nei til mandagskamper!!!!
Nei til mandagskamper!!!!
Temmelig sikker på at en del misforstår det budskapet og tror det er rettet mot egne rekker. Da er jeg ikke så begeistret for det.
Ja, det ble holdt opp som eneste tostangs de siste minuttene i går, det mener jeg var feil, skulle heller brukt Aldri mer 1991.
Basma ble temmelig fortørnet ... så jo ut som om vi jagde ham vekk.
Nå er det godt mulig at Basma fortjener det, men jeg er tilnærmet 100 % sikker på at budskapet ikke hjelper til i situasjonen. Kan aldri tenke meg at noen av spillerne får mer lyst til å løpe fortere og takle hardere når det er det budskapet vi kommer med.
Ikke at de ikke fortjente det i går ...
Ja, det ble holdt opp som eneste tostangs de siste minuttene i går, det mener jeg var feil, skulle heller brukt Aldri mer 1991.
Basma ble temmelig fortørnet ... så jo ut som om vi jagde ham vekk.
Nå er det godt mulig at Basma fortjener det, men jeg er tilnærmet 100 % sikker på at budskapet ikke hjelper til i situasjonen. Kan aldri tenke meg at noen av spillerne får mer lyst til å løpe fortere og takle hardere når det er det budskapet vi kommer med.
Ikke at de ikke fortjente det i går ...
planleggingsnazi