Sannsynligvis...
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Sannsynligvis...
...gir de fleste av dere faen, men jeg synes dette var ufattelig provoserende:
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 900539.ece
Særlig siden jeg selv er tilnærmet blind til tider, og en mobilitystokk eret veldig praktisk hjelpemiddel i de situasjonene...
http://www.adressa.no/nyheter/trondheim ... 900539.ece
Særlig siden jeg selv er tilnærmet blind til tider, og en mobilitystokk eret veldig praktisk hjelpemiddel i de situasjonene...
Svikter ALDRI Rosenborg!
-
- Sted: Jessheim
Det å ta insulinen til en diabetiker kan være direkte livsfarlig. Jeg ville anmeldt vakter som gjør noe slikt.
Mannen til en kollega ble kasta på glattcelle etter at politiet fant ham nærmest bevisstløs i bilen sin i veikanten. Han greide ikke å få forklart at han hadde føling. Heldigvis fikk kona til slutt nyss om det, og overbevist dem om at han måtte ha noe søtt. Vet ikke om det ble SEFO-sak, men ingen av politifolka ble straffa, naturligvis.
Mannen til en kollega ble kasta på glattcelle etter at politiet fant ham nærmest bevisstløs i bilen sin i veikanten. Han greide ikke å få forklart at han hadde føling. Heldigvis fikk kona til slutt nyss om det, og overbevist dem om at han måtte ha noe søtt. Vet ikke om det ble SEFO-sak, men ingen av politifolka ble straffa, naturligvis.
Generelt sett har jeg litt inntrykk av at folk som ikke har noe med funksjonshemmede, diabetikere osv. har lite forståelse for situasjonen til de forskjellige. Det er nok av situasjoner der jeg selv blir møtt med liten eller ingen forståelse for at jeg må ha ting nært for å se, eller at jeg ikke tåler lys og derfor går med solbriller inne, eller ute til tross for at det ikke er sol for eksempel. Til og med hatt vikarlærere som har sendt meg til rektor fordi jeg ikke ville ta av meg solbrillene inne i klasserommet... Av og til skulle jeg ønske jeg kunne på en måte "gitt" synet mitt til sånne folk for en dag eller så, så de kunne se hvor lite jeg faktisk får med meg...
Svikter ALDRI Rosenborg!
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant
-
-