Kjernenkøpp 2007
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Kjernenkøpp 2007
Det skal arrangeres Kjernenkøpp den 21.07 i Trondheim. Kampene spilles på den nye kunstgressbanen på Lerkendal.
Skal vi prøve å stille ett lag sørfra? Finnes det noen som klarer å treffe ballen her nede (Vet du ikke klarer det klovneri) og minst en som kan stå i veien for ballen?
Det spilles 7-er ball så vi bør ha minst 10 mann som kan stille opp siden den fysiske formen for de fleste her er under gjennomsnittet.
Noen som har lyst til å spille for TT Süd (Bananjugend aus dem Süden)?
Skal vi prøve å stille ett lag sørfra? Finnes det noen som klarer å treffe ballen her nede (Vet du ikke klarer det klovneri) og minst en som kan stå i veien for ballen?
Det spilles 7-er ball så vi bør ha minst 10 mann som kan stille opp siden den fysiske formen for de fleste her er under gjennomsnittet.
Noen som har lyst til å spille for TT Süd (Bananjugend aus dem Süden)?
Svart og hvit for alltid!
Jeg er med, om vi skraper sammen en gjeng litt fort. Ny jobb, så greit å si ifra mer enn 1 dag før jeg stikker..
Ser det er fly opp til 380 både fredag og lørdag, og nattatoget hjem til 299. Jeg kan stille med drakter om det er interesse, innebandylaget mitt har noen bedritne orange greier vi ikke bruker. Langermet og med høy hals. Gode og tranger er de også.
Ser det er fly opp til 380 både fredag og lørdag, og nattatoget hjem til 299. Jeg kan stille med drakter om det er interesse, innebandylaget mitt har noen bedritne orange greier vi ikke bruker. Langermet og med høy hals. Gode og tranger er de også.
Lett jeg er med!
Midtbane/benkesliter
Tidligere meritter.
Knusing av Rosenborg jr. 10-1 i cup. (storflor fikk juling)
Knusing av Djurgården IF 15-1 i cup.
Dro tunnell på Daniel Bråthen og scoret i innendørs cup på ekeberg for ca. 2 år siden. Kampen vant vi 1-0 og jeg valgte egentlig å legge opp med umiddebar virkning etter denne prestasjonen.
Midtbane/benkesliter
Tidligere meritter.
Knusing av Rosenborg jr. 10-1 i cup. (storflor fikk juling)
Knusing av Djurgården IF 15-1 i cup.
Dro tunnell på Daniel Bråthen og scoret i innendørs cup på ekeberg for ca. 2 år siden. Kampen vant vi 1-0 og jeg valgte egentlig å legge opp med umiddebar virkning etter denne prestasjonen.
- HerrBlanco
- Sted: Beste østkant