Tifo - Tippeligaen - 2. serierunde
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
Tifo - Tippeligaen - 2. serierunde
ROSENBORG - Tromsø:
Mosaikken til Brann er fin, men flaggene med tall er for små og lite synlige. MANN, står det. Virker mest merkelig.
Vålerengas vende-tifo er knallgod, ikke mer å si om det. Veldig bra tekstbanner også.
Starts OH-er er visuelt fine, men hva er egentlig budskapet her? «En by, ett lag». Skal det være et stikk til Vigør og Fløy? Og hva med «Ett fylke, en liga»? Vil de ha en egen serie for Vest-Agder?
Fredrikstads mosaikk skjønner jeg ingenting av. Finnes det bedre bilder?
Vålerengas vende-tifo er knallgod, ikke mer å si om det. Veldig bra tekstbanner også.
Starts OH-er er visuelt fine, men hva er egentlig budskapet her? «En by, ett lag». Skal det være et stikk til Vigør og Fløy? Og hva med «Ett fylke, en liga»? Vil de ha en egen serie for Vest-Agder?
Fredrikstads mosaikk skjønner jeg ingenting av. Finnes det bedre bilder?
Greit, men finnes det noe som viser arrangementet fra litt større avstand? Hva var det meningen at det skulle forestille?
Bildegalleriet til Plankehaugen er seriøst uinteressant:
http://www.plankehaugen.no/gallery/thum ... p?album=54
Bildegalleriet til Plankehaugen er seriøst uinteressant:
http://www.plankehaugen.no/gallery/thum ... p?album=54
de bildene av plankehaugen er et bra bilde på hvordan norsk tribunekultur stort sett arter seg...
det er så teit at folk omtaler norge-bosnia som en "skandale-kamp"...
hallo! det ble kastet 6-7 lys på banen og kommentatorene skrek seg hese!
hvis de hadde kommentert i italia hadde de måttet amputere stemmebåndet
jeg syns at så lenge ingen kommer til skade så er den supporterkulturen vi ser på balkan, i tyrkia og i italia best!
ekte lidenskap!
Ikke folk som sitter på rævva hele kampen, og duskedamer og musikk over høytaleranlegget
det er så teit at folk omtaler norge-bosnia som en "skandale-kamp"...
hallo! det ble kastet 6-7 lys på banen og kommentatorene skrek seg hese!
hvis de hadde kommentert i italia hadde de måttet amputere stemmebåndet
jeg syns at så lenge ingen kommer til skade så er den supporterkulturen vi ser på balkan, i tyrkia og i italia best!
ekte lidenskap!
Ikke folk som sitter på rævva hele kampen, og duskedamer og musikk over høytaleranlegget
Re: Tifo - Tippeligaen 4. Runde
Det må da stå en aldri så liten Chess-logo etsted på det banneret?Steinkjer gut skrev:RBK - brann: