Hvordan legge ved bilder på nye poster?
Moderatorer: EvileyeS, haavarl
- gardintrapp
- Sted: Samfundet
Hvordan legge ved bilder på nye poster?
Ny på forumet og har et bilde jeg vil dele, men hva gjør jeg for å få det med på posten?
Har sett over gamle poster, men finner ingen bruksanvisning, er det tilfelle må jeg bare beklage på forhånd!
Har sett over gamle poster, men finner ingen bruksanvisning, er det tilfelle må jeg bare beklage på forhånd!
- gardintrapp
- gardintrapp
- gardintrapp
Nei, jeg høyreklikket på selve bildet og kopierte adressen til bildet, og la kun inn den.terjejb skrev:Toppers!
Da funka det!
Men skjønnte ikke helt hva du gjorde for det, la du bare til .jpg bak adressen jeg hadde skrevet?
Uansett bildet er ute! Kommer til å bli et lite helvette og få det over på et flagg, men får bare prøve. Masse farger!
Svikter ALDRI Rosenborg!
- gardintrapp
Størrelse
Hei igjen!
Nå har jeg gått til innkjøp av blyant type veldig bløt, og et hvitt laken, størrelse 140*240 cm. Selv jeg sjønner dette må bli for stort (eller?), men trenger tips på hva som er et "humant" mål for en topinns.
Selve bildet (kun figuren, ingen marger) er 32*25cm.
Så hvor stort lerett bør jeg ta, og hvor mye plass bør jeg sette av til "marger"?
Nå har jeg gått til innkjøp av blyant type veldig bløt, og et hvitt laken, størrelse 140*240 cm. Selv jeg sjønner dette må bli for stort (eller?), men trenger tips på hva som er et "humant" mål for en topinns.
Selve bildet (kun figuren, ingen marger) er 32*25cm.
Så hvor stort lerett bør jeg ta, og hvor mye plass bør jeg sette av til "marger"?
140*240 var litt brutalt ja. 240 må jo være høyden,ellers blir det intet tostangs, men et tre-fire stangs. Du skal jo klare å holde det også.
Prøv å begrens deg til 2 m høyde du, enda tror jeg det er litt mye.
Beste er jo en overhead med motivet så du kan bestemme h*b ut fra motivets mål.
Prøv å begrens deg til 2 m høyde du, enda tror jeg det er litt mye.
Beste er jo en overhead med motivet så du kan bestemme h*b ut fra motivets mål.
nec spe nec metu