Sagaen om en sann supportervenn

Hva skjer?

Moderator: haavarl

Svar
Brukeravatar
haavarl
Tifo Trondheim
Innlegg: 4673
Registrert: tor 10 mar, 2005 09:05
Sted: Askim

Sagaen om en sann supportervenn

Legg inn av haavarl » ons 02 nov, 2005 07:07

I Nettavisen kommenterer Nils Skutle saken slik: Dette er noe jeg ikke kjenner meg igjen i, jeg vet ikke helt hva de sikter til, hevder RBK-direktøren.

Vi tror deg, Nils. Det er ikke deg det gjelder.

La oss bringe et utdrag fra en diskusjon på nettet, der person 'C' er en godt voksen og godt respektert person.

A: Hadde kanskje vært greit å utfordre Storholt til å spesifisere hvilke lover flaggene er i konflikt med?

B: Kjør på, en eller annen som har mulighet! kunne vært interessant å få se svarene hans da..

C: Det er umulig å diskutere dette med Storholt. Jeg har prøvd. Ikke bannere spesielt, men supporternes betydning for RBK. Jeg hevdet at supporterne var RBK's viktigste støttespillere. Han lo meg midt i trynet og sa at supporterne(i betydningen Kjernen) betydde ingenting for RBK. Det var sponsorene som betydde noe, de la igjen penger i kassa. Han regnet oss mer som et problem og en utgift. Det begrunnet han bl annet med at vi fikk billige billetter som RBK kunne solgt for langt høyere pris. Han var jævla arrogant i den diskusjonen, så jeg ga opp. Etter dette har jeg mista totalt respekten for fyr'n.

D: Når skjedde så dette? Dette er så sjokkerende at jeg har nesten vanskelig for å tro det.

C: Jo, det kan jeg fortelle deg. Det var om kvelden etter kampen RBK-Steua. I gleden over at vi hadde kvalifisert oss gikk jeg bort til han og gratulerte med seieren. Syntes at jeg måtte skryte litt av oss og støtten vi ga laget, også. Sånn starta diskusjonen. Den ble lang, intens og ikke særlig vennlig til slutt. Vi skiltes ikke som gode venner, kan du si.
planleggingsnazi

Svar