Fakta er vel kjedelige, hva?

Hva skjer?

Moderator: haavarl

Svar
recon
Innlegg: 2644
Registrert: man 07 mar, 2005 18:17
Sted: Slummen

Fakta er vel kjedelige, hva?

Legg inn av recon » man 19 sep, 2005 11:50

Journalistene i dette landet er tydeligvis ikke de skarpeste.
I artikkelen RBK-Kjernen knuste 29 stoler klarer en viss idiot (hei, Erlend Nesje) i Aftenposten å henvise til artikkelen nedenunder og gi Kjernen "skylden" for bildene i faksimilen. Synd, trist, leit. Tifo Trondheim er ikke en del av Kjernen. Jeg er ikke medlem av Kjernen (ta deg en prat med John Inge, din jævla inkompetent, han kan bekrefte det dersom fakta plutselig skulle bli en big deal for deg).

Videre klarer han å skrive at det ble slått mot en av vaktene. Ja, en av våre sprang ned trappa ved rødkortet og hytta med nevene mot dommeren. Ja, han skubba borti en av vaktene på vei ned. Ja, purken overeskalerte sin vane tro hele situasjonen. Men tror du ikke vakta selv sa at han ikke hadde blitt slått! Og tror du jaggu ikke man kunne høre på purkens intercom: "Dere har tatt feil mann, dere har tatt feil mann, det var ingen som slo". Tro, din udugelige knotpung, om dette var grunnen til at han purken kasta ut fikk komme inn igjen i andre omgang!?

At vaktene får en god del aggro mot seg er bare naturlig. De bør kanskje se på hvordan de tar i mot folk, og sin egen oppførsel. Selv om de naturligvis er så uheldige at de må gjøre som nok en av Tippeligaens udugelige sikkerhetsansvarlige sier. Dette er en hatkamp. Hadde du fulgt med fotball før du var så uheldig å måtte dekke dette istedenfor å stå med kameraet og lure utenfor budoaret til Svennos kjære datter, hadde du kanskje visst dette.

At så en masse jævla, drita førstereisfjortisser herper halve tribunen er ikke mitt eller John Inge Korsgats problem på noen annen måte enn at de faen ikke bidrar til synginga for laget. Supe som idioter kan dere faen meg gjøre i fjøset hjemme på Åsen. Søndag kan dere enten gi noe tilbake til laget, eller sette dere på Tribune Nord og Sør sammen med resten av karskdrikkerne.

Erlend Nesje. 100% ...
Fakta er vel noe herk når det ikke er dugende til en skandale, hva?

EDIT: Ja, edit-knappen er en fin ting når man har dritt seg ut, eller hva, Nesje?

Svar